بنیاد برکت  به تعهدات خود در تکمیل پروژه های  زیرساخت اربعین عمل می کند

معاون امور زیربنایی و عمرانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور با بیان اینکه بنیاد برکت ۲۹۴ میلیارد ریال به طرح های اربعین اختصاص داده است، گفت: بنیاد برکت به تعهدات خود در تکمیل پروژه های زیرساخت اربعین به طور کامل عمل می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام و با حضور  معاون امور زیربنایی و  عمرانی  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی( ره) کشور ،فرماندار مهران و مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره ) استان  از پروژه های مشارکتی زیرساخت اربعین در مرز مهران بازدید کردند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در این بازدید با تقدیر از مسئولین جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره )، اظهار کرد: پروژه های زیرساخت اربعین استان با شتاب بیشتری در حال اجرا هستند و تعدادی که بنیاد برکت در آنها مشارکت دارند تا قبل از اربعین به اتمام خواهند رسید.

 

«سعید هژبری» یادآور شد: این پروژه ها در حوزه های مختلف، تامین آب،سایبان، سرویس های بهداشتی، مرکز جامع سلامت و تعمیر و تجهیز سوله هستند که هم اکنون  با پیشرفت ۷۵ درصد در حال اجرا هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبارات از طریق بنیاد برکت متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها تخصیص می یابد به همین خاطر از مسئولین ذیربط و فرماندار مهران می خواهیم که برای اجرای این پروژه‌ها تسریع نمایند.

 

 معاون امور زیربنایی و عمرانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره ) کشور با بیان اینکه اربعین یک پروژه مذهبی، فرهنگی، اجتماعی در ایران و سطح بین‌الملل است، یادآور شد: خدمات‌رسانی مطلوب به زائران اربعین یکی از وظایف و دستورالعمل‌های ستاد است که مشتاقانه آن را در دستور کار خود قرار داده ایم.

 

مهجور گفت: در سالهای گذشته کارهای خوبی از طریق این بنیاد در مهران از جمله ایجاد یک مجموعه استراحتگاه خدماتی ، رفاهی، فرهنگی و پشتیبانی به صورت دائمی انجام شده است و امسال نیز برای اربعین این بنیاد بطور ۱۰۰ درصد تعهدات خود را عملی خواهد کرد.

 

وی تصریح کرد: برای مشارکت در احداث و تکمیل پروژه های زیربنایی اعتباری بالغ بر ۲۹۴ میلیارد ریال اختصاص یافته است که در اولین فرصت این اعتبار از طریق بنیاد پرداخت خواهد شد.

 

مهجور ضمن اظهار رضایت از همکاری معاونت عمرانی استاندار و مجموعه دستگاههای اجرایی استان ایلام خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره ) به تمام تعهدات خود نسبت ستاد اربعین عمل خواهد کرد .

 

وی افزود: نیازمندی‌های استان ایلام در زمینه اربعین احصا شده است که بر اساس اولویت‌بندی‌ها به آنها پرداخته و رسیدگی می‌شود هرچند که ستاد فرمان اجرایی به تنهایی امکان تامین و رفع همه مشکلات را ندارد.

 

در این بازدید و با پیشنهاد معاونت عمرانی استانداری، بنیاد برکت در خصوص تکمیل ۱۰۰ چشمه بهداشتی در پایانه مرزی، ایجاد سایبان پاسگاه مرزی بهرام آباد (ایست و بازرسی ) و تعمیر و تجهیز سوله، احداث نمازخانه و اسکان زائرین  پایانه برکت تقبل کرد.

کد خبر 1180400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha