رویکرد برنامه های هفته قوه قضاییه، مردمی و امید آفرین باشد

دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت:‌ هفته قوه قضاییه فرصت بسیار خوبی برای ارتباط بیشتر با مردم است و باید از آن برای امید آفرینی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،‌ غلامعلی دهشیری در اولین نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه استان یزد، اظهار داشت:‌ رسالت امروز همه مدیران و مسئولان، حضور فعالانه و اثر بخش در جهاد تبیین است که باید با استفاده از  ظرفیت روابط عمومی و ابزار رسانه، محقق گردد.

وی تصریح کرد: هفته قوه قضاییه که فرصتی برای ادای دین به شهید بهشتی، به عنوان سیدالشهدای انقلاب اسلامی است باید خدمات دستگاه های مرتبط و اقدامات مهم و اثر گذار یک سال گذشته به سمع و نظر مردم برسد.

این مقام قضایی، بر اجتناب از پمپاژ مسائل منفی تأکید کرد و بیان داشت:‌در زمانی که دشمن با اخبار واهی و جهت دهی برخی مسائل به دنبال ایجاد یأس و نا امیدی در مردم است نباید انتشار آمار و  اقدامات مجموعه بدون تحلیل و به گونه ای صورت گیرد که دشمن بتواند از آن سوء استفاده کند.

وی به افزایش امید و اعتماد مردم به قوه قضاییه اشاره کرد و ابراز داشت: با اقدامات خوب قوه قضاییه در سنوات اخیر، اعتماد و بارقه امید مردم به این قوه افزایش یافته است که این موضوع باعث افتخار همه کارگزاران در این مجموعه است.

رئیس کل دادگستری استان یزد، حضور در میدان عمل و اثر گذاری قوه قضاییه در تحقق شعار سال را مایه مباهات ذکر کرد و گفت: در سالهایی که عناوین سال با موضوعات اقتصادی، اشتغال آفرینی و  تولید، گره خورده است، قوه قضاییه با تشکیل مستمر جلسات ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، بازدید از کارخانه ها و ارتباط مضاعف با صاحبان حِرف و صنایع، تا آنجا که امکان داشته در میدان عمل بوده و  سعی در گره گشایی و کمک به سرداران جبهه جنگ اقتصادی را داشته است.

وی با اشاره به جراحی اقتصادی صورت گرفته در دولت سیزدهم، گفت:‌ یک جراحی ضروری در اقتصاد این کشور با توجه به شرایط روز و جهان نیاز بوده که دولت سیزدهم آن را انجام داده است و حال همه باید در اجرای سیاست های در نظر گرفته شده متحد و منسجم انجام وظیفه نمایند.

دهشیری، دشمن شناسی را ضرورت امروز جامعه دانست و اظهار داشت: در جنگ سخت، هر منطقه ای را که دشمن بیشتر زیر آتش حملات خود قرار می داد، نشان از اهمیت و استراتژیک بودن آن داشت و حال این موضوع در جنگ نرم ادارکی و ترکیبی نیز صدق می کند، چراکه دشمنان و بدخواهان این کشور و کفتارهای رسانه ای که فهمیدند این جراحی اقتصادی به نفع این مردم و نظام است با موج سواری بر روی برخی حواشی به دنبال مقاصد شوم خویش و نا امید کردن مردم می باشند.

شایان ذکر است در این نشست، مدیران دستگاه ها و مدیران روابط عمومی به تبیین برنامه های مد نظر خویش در هفته قوه قضاییه پرداختند.

کد خبر 1180598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha