اجتماع بزرگ ۱۵ هزار نفری عاشقان و دوستداران رضوی در همدان

مرتضایی گفت: اجتماع بزرگ ۱۵ هزار نفری دوستداران رضوی با حضور پرشور عاشقان و دوستداران امام هشتم (ع) و کاروان زیر سایه خورشید در استادیوم قدس همدان برگزار می شود.

«رضا مرتضایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با دهه کرامت با ورود کاروان زیر سایه خورشید از (16 خرداد) برنامه های مختلف و متنوعی در سراسر استان همدان برگزار می شود.

 

مسئول شبکه جوانان رضوی در استان همدان افزود:  اجتماع بزرگ 15 هزار نفری دوستداران رضوی با حضور پرشور عاشقان و دوستداران امام هشتم (ع) و کاروان زیر سایه خورشید (22 خرداد) در استادیوم قدس همدان برگزار می شود.

 

وی  با بیان اینکه این برنامه با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری همدان برگزار می شود، اظهار داشت: سخنرانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، و مداحی «ابوذر روحی»   اجرا کننده سرود معروف «سلام فرمانده» قرائت زیارت نامه خاص امام رضا (ع) از برخی برنامه های اجرای این روز است.

 

وی اظهار داشت: اجتماع بزرگ دختران خورشید همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان های استان و در بیمارستان ها  جهت عیادت از بیماران، و اجرای برنامه های متنوع  از دیگر برنامه های اجرای است.

 

مرتضایی بیان کرد: به اهتزاز درآمدن پرچم امام رضا(ع) ،  توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند و  توزیع نمک تبرکی ، برگزاری مسابقه امام‌شناسی در فضای مجازی ، اجرای گروه سرود زنده توسط نوجوانان رضوی در سطح شهر از دیگر برنامه‌های اجرای  طی ایام دهه کرامت در سطح شهر همدان است.

 

 مسئول شبکه جوانان رضوی در همدان با اشاره به اهتزاز پرچم مزین به نام امام رضا(ع) بر فراز همدان، گفت: پرچم علی بن موسی الرضا (ع) به وسعت ۱۵۰ متر مربع طی مراسمی با همراهی مردم، مسئولین و خادمیاران رضوی در میدان پژوهش همدان به اهتزاز در می آید.

 

وی با بیان اینکه شبکه جوانان رضوی در استان همدان در شهرستانهای  مختلف استان شعبه دارد ، گفت:  موفقیتهای ما  به یاری و مدد ثامن الجج (ع)  در راستای خدمت رسانی به مردم و جامعه انجام شده است.

 

کد خبر 1180619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha