برگزاری نشست اعطای مدرک پذیرفته‌شدگان دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن در کرمانشاه

سهیلی،گفت: نشست اعطای مدرک پذیرفته‌شدگان دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن، ۱۱ خرداد همزمان با سراسر کشور به‌صورت ویدئوکنفرانس در کرمانشاه برگزار می‌شود.

ساحل سهیلی ،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به  اعطای مدرک پذیرفته‌شدگان سنجش داوران قرآن در کرمانشاه،گفت:شست اعطای مدرک پذیرفته‌شدگان سنجش داوران قرآن برگزار می‌شوددوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن برگزار می‌شود.

 

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه افزود: در این دوره ۱۱۶ نفر از فعالان قرآنی موفق به قبولی در دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم شده‌اند که در این نشست علاوه بر اعطای مدرک آنان، در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی و فرایند ارتقا سطح آنان توضیحاتی ارائه خواهد شد.

 

 

 

وی خاطر نشان کرد: امسال در طرح سنجش داوران مسابقات قرآن از کرمانشاه و کنگاور دو نفر در رشته صوت و تجوید موفق به دریافت مدرک شدند و این درحالی است که در سال گذشته ۱۲ نفر از استان موفق به کسب مدرک داوری مسابقات قرآن شدند.

 

سهیلی در پایان گفت: در این نشست منشور اخلاقی و انضباطی داوری مسابقات قرآن توسط منتخبان امضا می‌شود.

کد خبر 1180655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha