رادیو ایران و روز بدون دخانیات

همزمان با روز جهانی بدون دخانیات سه شنبه ۱۰ خرداد، رادیو ایران در برنامه خانوادگی «خانه و خانواده» به این موضوع مهم می پردازد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه رادیویی ایران، هر ساله به مناسبت گرامیداشت روز جهانی بدون دخانیات در تاریخ ۳۱ ماه می، اقدامات هماهنگ و گسترده‌ای در سراسر جهان برای تنویر افکار عمومی در خصوص مضرات استعمال دخانیات، ترفندهای صنایع دخانی و اهمیت ترک دخانیات انجام می‌شود.

زینب برومند تهیه کننده این هفته برنامه «خانه و خانواده» اعلام کرد: سه شنبه 10 خرداد با حضور دکتر آرش نیک خلق روانشناس و مشاور در حوزه ترک اعتیاد به سوالات شنوندگان در این حوزه پاسخ  می دهیم .

وی ادامه داد:  علاقه مندان می توانند در ساعت پخش برنامه با شماره های رادیو ایران 22040086 و 22050009 تماس بگیرند و سوالات خود را در این زمینه با کارشناس برنامه مطرح کنند.

برومند در پایان افزود: همچنین کارشناس برنامه ،در خصوص نحوه مراقبت و دوری فرزندان از این دخانیات، راهکارهایی را برای خانواده ها  ارائه می دهد.

«خانه و خانواده» این هفته به تهیه کنندگی زینب برومند و اجرای فاطمه ال عباس از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9:00 از رادیو ایران پخش می شود.

کد خبر 1180708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha