جشنواره ملی «عکس رضوی» نویدبخش قرارگیری در شعشعه کرامت آن امام همام است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با صدور پیام به جشنواره ملی عکس رضوی گفت: جشنواره ملی عکس رضوی، ترجمان ارادت نسبت به علی بن موسی‌الرضا (ع) و نویدبخش قرارگیری در شعشعه کرامت و عنایت آن امام همام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در پیام خود به یازدهمین جشنواره ملی «عکس رضوی» عنوان کرده است: «برگزاری یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی به میزبانی خراسان شمالی، استان باب الرضا (ع) و گنجینه فرهنگ‌ها و معرفت‌ها در دهه کرامت و ایام ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت توفیق ذی‌قیمتی است که نصیب مردم ولایتمدار استان شده است.

 

هنر تجلی عشق و پرتویی از صناعت پروردگار است که خود آفریننده زیبایی و حقیقت است و جشنواره ملی عکس رضوی ترجمان ارادت نسبت به علی بن موسی‌الرضا (ع) و نویدبخش قرارگیری در شعشعه کرامت و عنایت آن امام همام است.

 

این‌جانب لازم میدانم از همه کوشندگان این عرصه که در جشنواره ملی عکس رضوی به جان کوشیدند تا آثاری از خویش برای این فرهنگ متعالی به رسم یادگار بر جای نهند سپاسگزاری و تشکر کنم.

 

جد و جهد شما برای نمایش شمه‌ای از شرح عنایات شمس الشموس و نمایش نمودهای مختلف فرهنگ و آموزه‌های سیره وجود مبارک حضرت امام رضا (ع) در قاب تصویر اقدامی در خور ستایش است که می‌تواند گفتمان‌ساز بوده و مفاهیم نوین مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی را بیش از پیش در جامعه بسط دهد.

 

امیدوارم خداوند هنرآفرین در ایام آتی توفیق تبدیل جشنواره ملی عکس رضوی به جشنواره‌ای فراملی و میزبان عاشقان امامت و ولایت از سراسر جهان را به ما عطا فرماید.»

 

گفتنی است، یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی به میزبانی خراسان شمالی و با همکاری و مشارکت بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با رقابت ۳۴ اثر راه یافته به مرحله نهایی از هشتم ماه جاری آغاز شده و یازدهم خردادماه هم همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) با معرفی برترین ها به کار خود پایان می دهد.

 

 

کد خبر 1181007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha