جشن‌های دهه کرامت با مشارکت بچه‌های مسجد در سراسر کشور برگزار می‌شود

برازش گفت: جشن‌های دهه کرامت و بزرگداشت روز دختر و میلاد امام رضا(ع) با مشارکت بچه‌های مسجد و هیئت‌های مذهبی و بسیجیان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

«محمودرضا برازش» در  گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه دهه کرامت یک مناسبت بزرگ مذهبی با هدف تعمیق باورهای دینی مردم نسبت به چهار شخصیت بزرگ مدفون در کشور ما یعنی امام رضا (ع)، حضرت فاطمه معصومه (س)، حضرت احمد بن موسی (ع) (حضرت شاهچراغ) و حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) است، اظهار کرد: از زمانی که این دهه نامگذاری شد تاکنون، هر سال شاهد مشارکت بیشتر دستگاه ها و نهادها و همچنین عموم مردم در برگزاری جشن های مختلف هستیم.

 

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) افزود: جشن های دهه کرامت و بزرگداشت روز دختر و میلاد امام رضا (ع) با مشارکت بچه های مسجد و هیئت های مذهبی و بسیجیان در سراسر کشور برگزار می شود. همچنین با تلاش دستگاه های فعال در حوزه بین الملل، این جشن ها در کشورهای دیگر نیز برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: امسال نیز جشن های دهه کرامت در تمام مساجد کشور برگزار می شود و کانون های فرهنگی و هنری و مجموعه ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور (فهما) نیز در برگزاری این جشن ها مشارکت خوبی داشته اند.

 

برازش در ادامه با بیان اینکه با تمام محدودیت های بودجه ای بنیاد بین المللی امام رضا (ع) امسال نیز توانستیم با استفاده حداکثری از ظرفیت نهادها و گروه های مردمی برنامه ریزی خوبی برای برگزاری جشن ها و برنامه های دهه کرامت داشته باشیم، گفت: الحمدالله همه مسئولان کشور خود را موظف به برگزاری برنامه ای برای حضرت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) می دانند و همه آنها با بنیاد بین المللی امام رضا (ع) همکاری خوبی داشته اند، همچنان که اعتاب مقدسه اربعه در کشورمان نیز ضمن اینکه میزبان برگزاری جشن های دهه کرامت هستند در تولید محتوا برای این دهه نیز همکاری خوبی با ما داشته اند.

کد خبر 1181122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha