۱۰ برنامه فرهنگی و هنری ویژه دهه کرامت در دامغان برگزار می شود

امینیان از اجرای ۱۰ برنامه شاخص فرهنگی، هنری و قرآنی به مناسبت دهه کرامت در شهرستان دامغان خبرداد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان،« حسین امینیان» ضمن تبریک آغاز دهه کرامت گفت: ترویج سبک زندگی و ترویج فرهنگ رضوی از ضروریات جامعه ماست و می‌توان از قشر ضعیف جامعه دستگیری کرد چرا که باورها و آموزه‌های رضوی در جامعه اسلامی ما فرصتی برای پویایی فعالیت‌های فرهنگی است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان افزود: دهه کرامت فرصت تبیین سبک زندگی اهل بیت(ع) به ویژه حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) است.

 

وی تصریح کرد: اهمیت الگوبرداری و تبیین سبک مومنانه با رویکرد توجه به شخصیت و منش آنان امکان پذیر است و در این خصوص دهه کرامت فرصت مناسبی است.

 

امینیان با اشاره به اجرای ۱۰ برنامه شاخص فرهنگی، هنری و قرآنی به مناسبت دهه کرامت در شهرستان دامغان اظهارداشت: این برنامهها با همکاری کانون های مساجد، انجمن‌ها و موسسات فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان بیان کرد: در برنامههای تدارک دیده شده اشاعه و ترویج فرهنگ غنی رضوی، برنامه های فرهنگی و هنری برای نشاط اجتماعی، ایجاد رقابت سالم در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و تقویت و بالا بردن روحیه اجتماعی جامعه با رویکرد ملی و مذهبی برنامه ریزی شده‌ است.

 

وی افزود: جشن میلاد حضرت معصومه (س)، تجلیل از دختران فعال و موفق قرآنی و آغاز فعالیت های قرآنی، برپایی نمایشگاه عکس، دیدار با آستان قدس شهرستان، پویش عکس خانوادگی به عنوان دهه کرامت دهه برکت و مهربانی، مسابقه یک حدیث به مناسبت دهه کرامت برگزاری کلاس های چرتکه و رباتیک ویژه دختران از جمله برنامه‌ها در این دهه است.

 

امینیان گفت: بدون تردید، دهه مبارک کرامت بستری برای انتقال و نهادینه کردن سبک زندگی ائمه معصومین (ع) در زندگی است تا با سرلوحه قراردادن در زندگی خود، بهترین راه دستیابی به زندگی سالم همراه با موفقیت، سعادتمندی و بهروزی را فراهم کنیم.

کد خبر 1181351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha