ویژه مراسم سالروز رحلت امام خمینی(ره) در بوستان ابریشم برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری گفت: سالروز رحلت جانسوز امام خمینی(ره) در بوستان ابریشم صومعه‌سرا در جوار مزار شهدای گمنام برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام«محمدمهدی راشدی‌نوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام راحل اظهار کرد: زندگی حضرت امام خمینی(ره) در ابعاد مختلف سراسر درس و الگو است.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با تاکید بر اینکه امروز همه وظیفه داریم به آرمان‌های امام(ره) پایبند باشیم افزود: تبیین سیره امام خمینی(ره) و ترویج تفکر و اندیشه امام راحل برای نسل جوان جامعه یک ضرورت است.

 

وی گفت: ساده زیستی، مردم داری و دشمن شناسی امام خمینی(ره) بی‌نظیر بود و بر حضور و مشارکت مردم در جریان انقلاب تاکید داشت.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری با تأکید بر لزوم بازخوانی اندیشه‌ها و افکار امام خمینی (ره) تصریح کرد: این افکار و اندیشه‌ها باید به نسل سوم و چهارم انقلاب نیز منتقل و برای نسل‌های گذشته یادآوری شود.

 

امام جمعه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: ویژه مراسم شهرستانی سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، قیام خونین 15 خرداد و بزرگداشت جانباز شهید آیت‌الله احسانبخش روز جمعه(13خرداد) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام«حسینی اراکی» و با مداحی «تقی ناصح» در بوستان ابریشم در جوار مزار شهدای گمنام صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

کد خبر 1181378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha