برگزاری مراسم جشن های دهه کرامت درکانون شهید مفتح ملایر

حجت‌الاسلام داوری گفت: برگزاری مراسم جشن های دهه کرامت درکانون شهید مفتح ملایر در حال برگزاری است.

حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت‌‍وگو  با خبرنگار شبستان در ملایرگفت: کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر در بخش سامن از سال ۱۳۷۳ تاسیس شده است و بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال دارد..

مدیر کانون فرهنگی و هنری  شهید مفتح روستای  کهکدان ملایر با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی  در طول سال در این کانون اجرا شده و به عنوان یکی از کانون های فعال شهرستان است افزود: در ایام کرونا نیز بیشتر این برنامه ها اجرا شده و در فضای مجازی نیز برنامه‌ها به خوبی دنبال شده است.

 

وی با بیان اینکه برنامه های دهه کرامت  در این کانون همزمان از سالروز حضرت معصومه(س) شروع شد افزود: برگزاری دو اردوی تفریحی برای دختران در این روز انجام شد.

وی تجلیل از نام های فاطمه و معصومه  و فاطمه را نیز از دیگر برنامه های این کانون در روز دختر برشمرد.

 وی همچنین از توزیع تعدادی بسته گوشت در  بین خانواده‌های نیازمند در این ایام خبر داد و گفت: این بسته های گوشتی از سوی  مرکز کانو ن های مساجد تامین و در بین شهرستان ملایر توزیع شد.

حجت الاسلام داوری  توزیع تعدادی مرغ گرم نیز از سوی پایگاه بسیج  و خیران را در بین نیازمندان از دیگر برنامه‌های کانون در این ایام دانست.

 مدیر کانون شهید مفتح  ملایر برگزاری طرح تلاوت نور بعد از ظهر و عصر و  نماز مغرب و عشا توسط کانون را از جمله برنامه‌های این کانون برشمرد و گفت: این برنامه برای  برادران و خواهران انجام می‌شود.

 

حجت الاسلام داوری  برگزاری سایر برنامه ها شامل دعای توسل، صلوات خاصه امام رضا(ع)  و..  جشن های ویژه این ایام را نیز از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: برپایی حلقه های تربیتی و صالحین از دیگر برنامه های این کانون است.

 

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این کانون اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم است گفت: این روستا ۲۸ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که در سه شنبه های تکریم  به خانواده های شهدا سرکشی داریم..

حجت‌الاسلام داوری به برنامه های سالروز رحلت امام باحل اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم سوگواری در کانون ، اعزام تعدادی از بسیجیان و اعضای کانون در قالب یک مینی بوس به مرقد امام و قم و جمکران در ایام رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب ، برگزاری مراسم شهدای 15 خرداد در مسجد  با حضور اقشار مختلف مردم و... نیز از دیگر برنامه‌های این کانون خواهد بود.

کد خبر 1181770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha