اجرای طرح «هر بسیجی، حامی یک فرزند معنوی جدید» به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد

به گفته صالحی، طرح «هر بسیجی، حامی یک فرزند معنوی جدید» در راستای حامی‌یابی برای ایتام و فرزندان محسنین همزمان با ۱۴ و ۱۵ خرداد در زنجان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نام ویاد حضرت امام راحل عظیم الشان همواره در بین ملت های آزادی خواه وآزاده جهان زنده است چراکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام (ره ) نقطه عطفی در آغاز گفتمان وجریان عدالت خواهی وحرکت به سمت ایجاد حکومت جهانی حضرت مهدی (عج ) است .

 

روح اله صالحی با اشاره به اینکه هرساله برنامه‌های مختلفی توسط کمیته امداد در سالگرد رحلت امام راحل اجرا می‌شود، افزود: غبار روبی وعطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری نشست های روشنگری و تبیینی، اجرای طرح کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه و توزيع بسته فرهنگي، برگزاري جلسات مذهبی و محافل انس با قرآن از برنامه‌هایی است که برای این ایام در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین ادامه داد: پویش "زنجان مهربان" و طرح "هر بسیجی، حامی یک فرزند معنوی جدید" در راستای حامی‌یابی برای فرزندان ایتام و محسنین همزمان با 14 و 15 خرداد با همکاری بسیج وصدا وسیما در استان زنجان اجرا می شود.در زنجان اجرای می‌شود.

 

وی همچنین تصریح کرد : خیران ، بسیجیان ومردم نیک اندیش استان زنجان می توانند با ارسال عدد 1 به سرشماره 3000333324 یا مراجعه به سایت ekram.emdad.ir به صورت غیر حضوری ویا با مراجعه به مراکز نیکوکاری ودفاتر این نهاد در سطح استان در این اقدام خیرخواهانه وخداپسندانه مشارکت کنند.

کد خبر 1181771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha