۴۸۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی اعزام می شوند

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۴۸۰ مبلغ مستقر و اعزامی در دهه کرامت به امور تبلیغاتی در سطح شهرها و روستاهای خراسان جنوبی می پردازند.

حجت الاسلام «محمد قناعت» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: 480 مبلغ مستقر و اعزامی در دهه کرامت به امور تبلیغاتی در سطح شهرها و روستاهای خراسان جنوبی می پردازند.

 

وی با بیان اینکه حدود 100 مبلغ اعزامی در قالب گروه‌های تبلیغی از قم وارد خراسان جنوبی می شوند، گفت: مراسم محوری میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) در مسجد حضرت فاطمه معصومه همراه با برگزاری مسابقات متنوع و اهدای جوایز برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام قناعت از برگزاری جلسه محوری ارتحال امام خمینی (ره) همراه با تبیین دستاوردهای نظام بین جوانان، مراسم بزرگداشت ارتحال امام و قیام 15 خرداد با شرکت گسترده طلاب و روحانیون در شهر بیرجند خبر داد و افزود: مراسم بزرگداشت سالروز قیام 15 خرداد با شرکت مردم و مسئولین از دیگر برنامه های محوری 15 خرداد در شهر بیرجند است.

 

وی گفت: جشن میلاد امام رضا علیه السلام شب میلاد این امام رئوف در مسجد و هیئت امام رضا علیه السلام همراه با اهدای جوایز برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان، اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس، طبخ نان صلواتی برای نیازمندان را از برنامه های محوری شهرستان خوسف عنوان کرد و ادامه داد: طرح سنگر تبیین، اعزام مبلغ و اجرای سرود سلام فرمانده در شهرستان قاینات در دستور کار است.

 

قناعت برگزاری جشن روز دختر، مسابقه آنلاین کرامت رضوی، برگزاري مراسم ويژه شهداي 15 خرداد، استقبال از کاروان زیر سایه خورشید و اجرای برنامه در دهستان کرغند، روستای خوگ، روستای بسکاباد، کارشک، بیناباج و فیض آباد شهرستان خضری و حضور این کاروان در شهرهای دیهوک، عشق آباد و طبس، برگزاری شب شعر و محفل ادبی همراه با تجلیل از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی رضوی در شهرستان فردوس را از دیگر برنامه های محوری دهه کرامت عنوان کرد.

 

وی بیان کرد: در مجموع در دهه کرامت بیش از 80 برنامه محوری در سطح شهرستان های استان خراسان جنوبی برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

 

 

کد خبر 1181789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha