مرحله سوم ویژه برنامه قرار دوازدهم همزمان با دهه کرامت در بقاع متبرکه استان کرمانشاه  برگزار می شود

حجت الاسلام میرزایی ،گفت: بمناسبت دهه کرامت در مرحله سوم ویژه برنامه قرار دوازدهم ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد ریال به خانواده های کم برخوردار اهداء خواهد شد.

حجت‌الاسلام مجید میرزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به آغاز دهه کرامت و برنامه های اجرایی در بقاع متبرکه،گفت: یکی از دغدغه ها و اقدامات مهم متولیان اوقاف خدمت به افراد کم برخودار و اقشار آسیب پذیر جامعه است و اگر هم اکنون در میان جامعه حضور ظاهری داشتند یکی از کارهایی که عاشقانه به آن می پرداختند خدمت به محرومان بود.

 

 

 معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه،افزود: طرح قراردوازدهم در پی آن است که زمینه مشارکت همگانی را فراهم و با ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی و مواسات، مومنین و خیراندیشان را به سوی مساعدت نیازمندان سوق دهد.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح به یاد و نام امام دوازدهم در روز دوازدهم هر ماه در بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه برگزار می شود،خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح کمک به محرومیت زدایی و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه می باشد که در قالب کمک‌های معیشتی، کمک به دارو و درمان  اجرا می شود. 

 

 

حجت‌الاسلام  میرزایی تصریح کرد: این طرح که با محوریت توزیع بسته‌های معیشتی بین افراد کم‌برخوردار اجرا می‌شود قصد دارد مجموعه‌ای از خدمات اجتماعی را براساس نیاز‌های منطقه پیرامونی بقاع متبرکه ارائه و نسبت به رفع آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سطح سلامت اجتماعی مناطق پیرامونی بقاع متبرکه نقشی موثر داشته باشد.

 

 

 معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه،این طرح دوازدهم هر ماه در آستان مقدس امامزادگان معطر به نام و یاد امام دوازدهم (عج) اجرا خواهد شد،اظهار کرد: توزيع نان صلواتی در  ۱۰  نانوایی در مناطق کم برخوردار ،کمک به درمان ۵۰ نفر از بیماران در بیمارستان‌های فارابی ،امام رضا(ع)، امام خمینی(ره) و آیت‌الله طالقانی(ره) و آزادی یک نفر زندانی را از دیگر برنامه های این مرحله از طرح قرار دوازدهم  است.

کد خبر 1181908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha