جشن شب میلاد همزمان با دهه کرامت در آستان قدس رضوی  برگزار می شود

رفایی از برگزاری برنامه جشن شب میلاد خبر داد و گفت: این برنامه در سالن قدس کتابخانه مرکزی رضوی با معرفی خادمان فرهنگ و هنر رضوی برگزار می شود.

جواد رفایی در گفتگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان  در خصوص برنامه های دهه کرامت گفت: برنامه《جشن شب میلاد》 یکی از برنامه های مهم دهه کرامت است که امسال در سالن قدس کتابخانه مرکزی رضوی با هدف معرف خادمان فرهنگ و هنر رضوی برگزار می شود ضمن اینکه ۸ نفر از خادمان نیز معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به اختتامیه چندین جشنواره در این ایام اظهار کرد: به طور مثال جشنواره امام رضا(ع) به زبان ترکی در آذربایجان غربی، جشنواره تئاتر رضوی در آذربایجان شرقی، اختتامیه دل نوشته ای رضوی در مازندران، تولیدات مجازی در سمنان، فیلم در گلستان، سفرنامه در بوشهر  و جشنواره داستان، شعر و کودک و نوجوان در چهار محال بختیاری  برگزار می شود ضمن اینکه نوزدهمین دوره جشنواره رضوی پایان می پذیرد و بیست و مین دوره آن آغاز خواهد شد که در ۲۲ استان برگزار می شود، ۹ استان برنامه هنری و ۱۱ استان جشنواره فرهنگی و پژوهشی، یک استان سینمایی و یک استان هم برنامه فضای مجازی دارد که سال آینده برگزار خواهند شد.

رفایی با اشاره به برگزاری جشنواره شب شعر بیان کرد: این جشنواره با موضوع امام رضا(ع) و دهه کرامت  و با حضور شاعران ملی و استانی با همکاری آستان قدس رضوی در  شهرهای مشهد، شیراز ، قم، رشت و طبس برگزار می شود.

وی اظهار کرد: همچنین یک برنامه ۱۰ قسمتی ترکیبی تحت عنوان همسایه داریم که این برنامه ویژه کودکان، نوجوانان و‌ جوانان می باشد، بیشتر سعی شده اسامی روزهای دهه کرامت مورد بررسی قرار بگیرد، این برنامه کار مشترک بنیاد امام رضا (ع) و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان و صدا سیما است.

کد خبر 1182097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha