ایلام میزبان خُدام حرم رضوی می شود

رئیس ستاد دهه کرامت و جشن های زیر سایه خورشید استان ایلام گفت: استان ایلام میزبان خُدام حرم مطهر رضوی حامل پرچم متبرک حرم مطهر حضرت موسی بن الرضا(ع) خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس ستاد دهه کرامت و جشن های زیر سایه خورشید استان ایلام در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: صبح روز یکشنبه(۱۵ خردادماه) سفر معنوی خُدام حامل پرچم متبرک رضوی از طریق فرودگاه شهدای ایلام به دیار مرزدار و ولایتمدار ایلام آغاز می‌شود.

 

«محمدکریم رحیمی» با بیان اینکه این سفر معنوی از ۱۵ خردادماه آغاز و تا ۲۱ خردادماه ادامه خواهد داشت، افزود: خُدام حامل پرچم متبرک رضوی با حضور در ۱۲ شهرستان استان، جای جای این دیار ولایتمدار  استان ایلام را با عطر رضوی معطر خواهند ساخت.

 

وی بیان کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران، عیادت از بیماران، حضور در ندامتگاه و دیدار با مددجویان، حضور در جشن های مردمی، محلی، شهرستانی و استانی، دیدار با فعالان فرهنگی و قرآنی وحضور در جشن بزرگ میلاد حضرت آقا علی ابن موسی الرضا(ع) از جمله برنامه های چند روزه خُدام بارگاه منور رضوی در سطح استان است.

 

رئیس ستاد دهه کرامت و جشن های زیر سایه خورشید استان ایلام، تصریح کرد: همه معاندان و دشمنان اهل البیت عصمت و طهارت(س) باید بدانند که عشق و ارادت مردم ایران و استان ولایتمدار ایلام به خاندان عصمت و طهارت پیوندی ناگسستنی است و هیچگاه ذره ای از میزان محبت و ارادت مردم به این خاندان کم نخواهد شد.

 

رحیمی تأکید کرد: انشاءالله مردم فهیم و ولایتمدار استان ایلام با استقبال کم نظیر خود از خدام بارگاه منور رضوی، پاسخ قاطعی به حامیان، سازندگان، کارگردانان، بازیگران و دست اندرکاران فیلم موهن«عنکبوت مقدس» خواهند داد و میزان عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت ثامن الحجج(ع) به نمایش خواهند گذاشت.

کد خبر 1182253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha