ثبت رکورد تازه در کاهش شمار بیماران کرونایی بستری در گلستان/ مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند

گلفیروزی گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی و بیمارستان های استان گلستان با ثبت بستری ۷۷ نفر به کمترین حد خود رسید.

«سعید گلفیروزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ که در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند نسبت به شبانه روز گذشته ۹ نفر کمتر شد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: شمار بستری شدگان کرونایی در مراکز درمانی استان به ۷۷ نفر رسیده که کمترین میزان بستری این بیماران است.

 

وی با اشاره به کاهش تعداد بیماران بدحال کرونایی در استان نیز افزود: در حال حاضر ۲۹ بیمار در آی سی یو بیمارستان ها و مراکز درمانی استان گلستان تحت مراقبت های ویژه قرار دارند و ۷ بیمار با حال وخیم نیز به دستگاه های ونتیلاتور متصل هستند.

 

گلفیروزی با اشاره به عدم تغییر در رنگ بندی شهرهای استان گفت: خوشبختانه در استان شهری با وضعیت قرمز  و نارنجی نداریم و ۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۶ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارد.

 

وی با تاکید براینکه نباید دچار عادی انگاری شویم، خاطرنشان کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تزریق سه نوبت واکسن کرونا باید در دستور کار قرار داشته باشد.

 

 

کد خبر 1182423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha