برگزاری دوره جامع تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی در زاهدان

مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان گفت: دوره جامع تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی با عنوان «نشا» در شهر زاهدان، برای علاقه مندان و دغدغه‌مندان حوزه سواد رسانه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سعید دهنوی مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان اظهار داشت:  هدف از برگزاری این دوره یک ساله، شناسایی، توانمندسازی و ارتقاء میزان اشراف مخاطب به جدیدترین مباحث و سرفصل‌های سواد فضای مجازی است تا با رسیدن به سطح مربی گری، بتوانند در مدارس و مجامع مختلف، برای دانش آموزان، والدین، دانشجویان و همه اقشار جامعه، مباحث سواد رسانه ای را تدریس کنند.

 

وی بیان کرد: جامعه در استان سیستان و بلوچستان عمدتا با چالش آموزش برای بهره‌گیری صحیح از فضای مجازی، دست و پنجه نرم می کند که امیدواریم مربیان تربیت یافته در دوره نشا بتوانند در راستای پیاده سازی فرهنگ استفاده درست از فضای مجازی، موثر باشند و جامعه هدف را پوشش دهند.

 

مسئول مرکز استانی سراج در سیستان و بلوچستان گفت: دوره تربیت راهنمایان سواد فضای مجازی(نشا)، شامل سه بخش پیش دوره، دوره متمرکز و تداوم است که فاز اول آن به عنوان پیش‌دروه، در تاریخ ۱۹ خرداد از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۹:۳۰ به مدت ۴ ساعت با حضور دکتر مجید اسماعیلی کارشناس حوزه رسانه و داور برنامه تلویزیونی عصر جدید و همچنین سخنرانی مجازی استاد حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین و پژوهشگر حوزه رسانه، در زاهدان برگزار می شود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: جامعه مخاطب مدنظر برای این دوره دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، معلمان و مربیان آموزش و پرورش، مبلغین و طلاب حوزه های علمیه، اساتید دانشگاه و فعالان حوزه رسانه هستند.

 

دهنوی در پایان اظهار داشت: علاقه مندان برای شرکت در دوره نشا، می‌بایست از طریق لینک زیر، اقدام به ثبت نام نمایند.

کد خبر 1182718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha