برگزاری  جشن های کریمانه درمحلات مختلف کرمانشاه برگزار می شود

یاوری،گفت: جشن های کریمانه با حضور خدام و پرچم متبرک همچنین خادمیاران رضوی و با حضور گسترده مردم در۵ محله به مدت۵ شب در حال برگزاری است.

سلمان یاوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به هدف از برگزاری جشن های دهه کرامت گفت: هدف اصلی بزرگداشت اين دهه، گراميداشت ولايتمداری، حفظ ارزش‌های دينی ـ اسلامی است و زنده نگه‌داشتن اين دستاوردهای مهم بايد در نهايت دقت انجام شود.

 

 

مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه افزود: اين دهه، دهه ارزش‌گذاری به مقام ائمه اطهار‌(ع) و حب و دوستی با آنان است و جوانان و نوجوانان اين مرز و بوم بايد معارف دينی خود را به شكل حقيقی باور كنند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امسال دهه کرامت با سالگرد ارتحال امام (ره)و قیام ۱۵ خردادمقارن شده بود برخی از برنامه هامتناسب با این دو روز برگزار شداما از دوشنبه ۱۶ خردادماه لغایت پنجشنبه ۱۹ خرداد ماه جاری به  ترتیب محلات ملاحسینی، دولت آباد، آقاجان و کرناچی میزبان کاروان جشن های کریمانه خواهند بود.

 

 

یاوری تصریح کرد: جشن بزرگ امام مهربانی در شب میلاد امام رضا(ع)با هدف ایجاد فضای جشن و سرور در ایام دهه کرامت و شادی مومنانه شامل بخش های سخنرانی، مولودی خوانی، نمایش طنز نورافشانی برگزار می شود.

 

 

مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه در پایان گفت: بیش از ۱۵۰ برنامه در دهه کرامت در استان کرمانشاه اجرا می شود که حضور در زندان مرکزی و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، حضور در بیمارستان ها، دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و حضور در شهرستان های استان و دیدار با علمای اهل سنت از جمله این برنامه ها است.

 

کد خبر 1183311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha