دهه کرامت سرچشمه ارزشمندی برای سرنوشت سازی جامعه است

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: دهه کرامت سرچشمه ارزشمندی برای تصمیم سازی مادران و اثرگذاری بر تربیت و سرنوشت جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، سید اصغر خادم در نشست هم اندیشی مدیران مجتمع مدارس سما کاشان گفت: فرزندان امانت های خداوند در دستان ما هستند و همه ما در خصوص تعلیم و تربیت شایسته آن ها مسئول هستیم.

 

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه و امام رضا علیهم السلام و گرامی داشت دهه کرامت  افزود: این نامگذاری باید سرچشمه ارزشمندی برای توجه، تصمیم سازی و اقدامات پرخیر و پربرکت برای مادران و اثرگذاران بر تربیت و سرنوشت جامعه ما باشد.


خادم ادامه داد: مدیران و کادر آموزشی و تربیتی مجتمع مدارس «سما» کاشان باید با رفتار و اخلاق اسلامی همه دانش آموزان به ویژه دختران بزرگوار را در مسیر ارزشمند نورانی مکتب اهل بیت تربیت و رشد دهند و فقط در مدارس از طریق گفتن و نقل مطالب و احادیث بسنده نکنند، زیرا که امام صادق (ع) می فرمایند مردم را نه با زبان بلکه با رفتار و اعمالتان به خوبی ها دعوت کنید.

 

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان افزود: یقینا ماندگاری و حک شدن خوبی ها در ذهن و جان دانش اموزان با رفتار و اخلاق اسلامی همراه با بیان فضائل و احکام و ارزش ها خواهد بود.


خادم، افتتاح مجتمع آزمایشگاهی مدارس، افتتاح سایت متمرکز کامپیوتر مدارس، کیفیت بخشی آموزش از طریق برگزاری کارگاه های ضمن خدمت و برگزاری کلاس های اموزشی و تفریحی با همکاری اساتید و فعالین فرهنگی را از برنامه های آتی این حوزه برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی آموزشی عنوان کرد.

 

مدارس سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی کاشان فعالیت می کنند.

کد خبر 1183429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha