ترویج سیره رضوی از برپایی اردوی جهادی تا ویزیت رایگان

جعفر زاده از برپایی اردوی جهادی سلامت خادمیاران رضوی شهرستان بابل در روستای سماکوش محله خبر داد و گفت: به برکت ولادت امام رضا(ع) تعداد ۳۰بیمار در این روستا ویزیت رایگان شدند.

«محمود جعفرزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن گرامیداشت دهه کرامت و تحسین تکاپوی خادمیاران رضوی شهرستان بابل برای رفع محرومیت با هدف ترویج سیره رضوی، اظهار کرد: خادمیاران کانون خدمت رضوی روستای تلیکران با حضور پور شور در اردوی جهادی در دهه کرامت با نام امام رضا(ع) فضای روستا را معطر به عطر باران کردند.

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان بابل گفت: بیت الرضای شهرستان بابل با اهدای زمینی از طرف خیر نیک اندیش به مساحت 400 متر مربع در گله محله احداث خواهد شد به همین منظور و برای آماده سازی فضای لازم برای کلنگ زنی بیت الرضا خادمیاران کانون خدمت رضوی روستای تلیکران تخریب دیوار ورودی و جا گذاشتن درب در اردوی جهادی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه درآستانه ولادت امام مهربانی ها دست‌های مهربانی ارمغان سلامتی خادمیاران رضوی بابل به روستای کوهستانی و کم برخوردار سماکوش محله رسید،‌ افزود: خادمیاران کانون سلامت خدمت رضوی بابل با اجرای طرح نسیم مهر رضوی ارمغان سلامتی را به همنوعان خود هدیه کردند.

 

جعفرزاده بیان کرد: خادمیاران کانون سلامت خدمت رضوی با مشارکت کانون خدمت رضوی روستای سماکوش محله بندپی شرقی بابل به همراه پزشک عمومی و پرستار برای تعداد 30 بیمار را در امام زاده جعفر (ع) روستای سماکوش محله ویزیت رایگان کردند و توصیه های لازم پزشکی را ارائه دادند.

وی با بیان اینکه 75 درصد مردم با صفای این روستا تحت پوشش امداد امام خمینی(ره) هستند و از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیستند و با شهر بندپی شرقی فاصله زیادی دارد و از امکانات رفاهی برخوردار نیستند و نیاز به توجه بیشتر مسئولین و حتی خادمیاران در کانون‎های مختلف از جمله کتاب و کتابخوانی، بانوان و خانواده، فرهنگی، کارآفرینی و ... دارند، گفت: خادمیاران و پزشکان متخصص که به واسطه عشق و ارادت به امام خوبی‎ها، لباس سفید خدمت پوشیده و به عنوان خادمیاران سلامت رضوی از توان و تخصص خود برای حفظ سلامتی هموطنان آبرومند خود و خدمات رسانی به بیماران کم برخوردار و آسیب دیده استفاده می کنند.

کد خبر 1183875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha