توزیع ۲۰۰ بن خرید نان میان دانش آموزان کم بضاعت جهرم همزمان با دهه کرامت

زارعی گفت: همزمان با دهه کرامت دانش ‌آموزان دختر بسیجی شهرستان جهرم در اقدامی با تهیه ۲۰۰ بن خرید نان، به هم نوعان کم بضاعت خود کمک کردند.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طرح های عام المنفعه و خیرخواهانه در راستای کمک به محرومان و خانواده های کم بضاعت توسط دانش آموزان بسیجی شهرستان جهرم در چند مرحله به اجرا در آمده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: دانش آموزان جهرمی در راستای این اقدامات، با کمک به هم نوعان کم بضاعت و دستگیری از آنان با تهیه و توزیع لوازم التحریر، بسته های معیشتی و... قدمی هر چند کوچک در این امر خداپسندانه بر داشته اند.

 

وی بیان کرد: به همت دانش آموزان دختر بسیجی جهرم در حوزه مقاومت «حضرت معصومه (س)» و همزمان با دهه کرامت، اقدام دیگری در راستای کمک به دانش آموزان کم بضاعت انجام شد.

 

زارعی عنوان کرد: در اجرای این طرح و به همت دانش آموزان بسیجی، تعداد 200 بن خرید نان تهیه و میان دانش آموزان کم بضاعت توزیع شد.

 

وی ادامه داد: برای تهیه این تعداد بن خرید نان، هزینه ای افزون بر 30 میلیون ریال صرف شد که به همت دانش آموزان و کمک خیرانه خانواده ها تامین شده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم در پایان اظهار کرد: بن های خرید نان میان دانش آموزان کم بضاعت مدارس شهرستان جهرم که پیش از این شناسایی شده اند، توزیع شده است.

 

کد خبر 1184096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha