ایجاد مرکز جامع قرآنی از ضرورت های چهارمحال و بختیاری است

حجت الاسلام نکونام ایجاد مرکز جامع قرآنی را از ضرورت های چهارمحال و بختیاری خواند و گفت: این مجتمع قرآنی می تواند ظرفیت های قرآنی و معنوی استان را فعال کند که مقدمات آن مهیا شده و نیازمند حمایت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» عصر امروز (پنج شنبه ۱۹ خرداد) در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری که با حضور رئیس جمهور و تعدادی از وزرای دولت برگزار شد، گفت:  بنا بر فرمایش رهبر انقلاب مردم مومن هستند و باید از ظرفیت ایمانی مردم در تولید عمل صالح بهره برد.

 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه باید تلاش کنیم اهداف دولت برای پیشرفت کشور محقق شود، افزود: شاهد جدیت و اخلاص دولت سیزدهم در عرصه های مختلف هستیم که با همراهی همگانی این تلاش ها به ثمر می نشیند.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دستگاه های فرهنگی نیازمند بودجه هستند و انتظار از دولت در بخش فرهنگی زیاد است، اظهار کرد: باید نگاه به مراکز فرهنگی به ویژه حوزه های علمیه در این دولت بیشتر شود.

 

حجت الاسلام نکونام ایجاد مرکز جامع قرآنی را از ضرورت های چهارمحال و بختیاری خواند و ادامه داد: این مجتمع قرآنی می تواند ظرفیت های قرآنی و معنوی استان را فعال کند که مقدمات آن مهیا شده و نیازمند حمایت است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری آب را از مسائل مهم استان برشمرد و تصریح کرد: سرمایه‌گذاری، تولید، کشاورزی، صنعت، گردشگری و دام جز با تامین آب محقق نمی شود و امیدواریم در مسئله آب شاهد توزیع عادلانه باشیم.

 

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: راه های مواصلاتی استان نیازمند تکمیل و بهره برداری هستند تا چهارمحال و بختیاری را از بن بست خارج کند و شاهد رونق اقتصادی در استان باشیم.

 

کد خبر 1184195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha