۲۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش آب برای چهارمحال و بختیاری تصویب شد

محرابیان با بیان اینکه ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش آب طی سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری تصویب شد، گفت: امید است با تزریق این اعتبار شاهد پیشرفت طرح های آبرسانی در استان باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «علی‌اکبر محرابیان» عصر امروز (پنج شنبه ۱۹ خرداد) در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری که در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد، از آغاز طرح جامع مطالعاتی تامین آب آشامیدنی، کشاورزی، صنعت و گردشگری چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: دستورات لازم برای تامین آب آشامیدنی استان صادر شده و با سرعت خوبی در حال اجراست.

 

وزیر نیرو با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با پیمانکاران بخش خصوصی برای آبرسانی روستایی، افزود: طرح جهاد آبرسانی استان آغاز شده و در حال پیشرفت است که اعتبار آن به زودی افزایش می یابد و حداقل دو برابر می شود.

 

وی از افزایش یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی قراردادهای مرتبط با جهاد آبرسانی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: این اعتبار جدای از بودجه آبرسانی روستایی بوده و مجتمع های آبرسانی به قوت خود در حال اجرایی شدن است.

 

وزیر نیرو یکی از موضوعات مهم چهارمحال و بختیاری را سدسازی و شبکه های آن برشمرد و ادامه داد: در همین راستا سرعت احداث سد باباحیدر شهرستان فارسان بیشتر شده و به دنبال آبگیری این سد تا پایان سال جاری هستیم.

 

محرابیان طرح های آبیاری سورک شهرستان شهرکرد، باباحیدر شهرستان فارسان، پمپاژ ناغان شهرستان کیار و سد چشمه‌زنه شهرستان شهرکرد را از مصوبات سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری دانست و بر سرعت گرفتن این طرح ها تاکید کرد.

 

وی با بیان اینکه اعتبار مناسب برای طرح‌های جمع‌آوری فاضلاب در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است، تصریح کرد: تعداد اندکی از روستاهای استان برق مناسب ندارند که پیگیری این  امر به مدیران ابلاغ شد.

 

وزیر نیرو با بیان اینکه ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش آب طی سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری تصویب شد، خاطرنشان کرد: امید است با تزریق این اعتبار شاهد پیشرفت طرح های آبرسانی در استان باشیم.

 

کد خبر 1184218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha