رژیم جعلی اسرائیل   با خطر فروپاشی مواجه است

حجت الاسلام سیادت به هراس رژیم صهیونیستی از فروپاشی در آستانه ۸۰ سالگی اش اشاره کرد و گفت: اسرائیل یک رژیم جعلی همواره با خطر فروپاشی مواجه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید رحمت الله سیادت» ظهر امروز (20 خرداد ماه) در خطبه های نماز جمعه شهر پاتاوه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با تبریک سالروز ولادت امام رضا(ع) به تقوا و فضایل آن حضرت اشاره کرد و گفت: امام رضا علیه السلام فرمود «کسی که پارسایی و تقوا ندارد، دین ندارد».

 

امام جمعه پاتاوه افزود: در بین حضرات معصومین علیهم السلام امام رضا علیه السلام مظهر «اسم من سبقت رحمته غضبه» خدای متعال است، اینکه علامه طباطبایی رضوان الله تعالی علیه فرمود :«همه امامان معصوم علیهم السلام لطف دارند، اما لطف حضرت رضا علیه السلام محسوس و ظاهر است، انسان هنگامی که وارد حرم رضوی علیه السلام می شود مشاهده می‌کند که از در و دیوار حرم آن امام حتی به کفار و گناهکاران رآفت می بارد».
 

وی هدف از خلقت انسان را از لسان قرآن کریم، «رحمت الهی، عبادت، امتحان، معرفت الله، خلافت انسان و قرب الهی دانست و گفت: پنج هدف مقدمه رحمت الهی است.

 

حجت الاسلام سیادت در خطبه سیاسی نماز با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) از قول امام خمینی (ره)، گفت: آستان قدس رضوی مرکز نور، مرکز علم الهی و مرکز ایران است و همه نیروها و قدرت ها در هر جا هستند، محتاج به توجه خاص حضرت امام رضا علیه السلام بوده و آستان قدس رضوی علیه السلام مرکز حقیقت اسلام است.

 

امام جمعه پاتاوه در بخش دوم سخنان خود با قدردانی از تمامی مردم ولایت مدار بخش پاتاوه که با شور و شعور از پرچم مقدس حرم نورانی حضرت امام رضا علیه السلام و خدام حرم آن حضرت استقبال باشکوهی را به عمل آوردند و تقدیر از حضور در مراسم سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و یادواره شهدای ۷۳ شهید بخش، گریزی به بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم سی و سومین سالگرد رحلت امام(ره) و محورهای کلی بیانات معظم له زد و گفت: مقدمه خصوصیات رهبری امام که از ایشان امام دیروز و امام فردا ساخته، خصوصیات فردی امام، خصوصیات مکتب امام، خصوصیات الگویی امام برای اداره کشور، پاسخ به یک سوال مکتب امام در زمان امام و بعد از آن چقدر محقق شده است.

 

وی به تشریح صفات برجسته امام خمینی(ره) از لسان مقام معظم رهبری اشاره و افزود: امام (ره) روح جمهوری اسلامی، بزرگترین رهبر جهان و هم انقلاب او بزرگترین، انقلاب جهان از حیث دموکراسی اسلامی، معنویت، کمیت و کیفیت آن و هم جنبه های مادی انقلاب بی نظیر است.

 

حجت الاسلام سیادت ادامه داد: به حول قوه الهی، به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی درختی تنومند، مقتدر، همه جانبه، نه ظالم و نه مظلوم، تمامی نقشه های دشمنان را خنثی و پیروزی همه جانبه را رقم خواهد زد.

 

خطیب جمعه پاتاوه در بخش چهارم خطبه سیاسی نماز به هراس رژیم صهیونیستی از فروپاشی در آستانه ۸۰ سالگی اش اشاره کرد و افزود: اسرائیل یک رژیم جعلی همواره با خطر فروپاشی مواجه است، اخیراً نخست وزیر فاسد و ظالم رژیم صهیونیستی به صورت آشکارا به دلایل زیر از فروپاشی سخن گفته و به شهرک نشینان پیام داده و گفته اسرائیل در برابر یک آزمون واقعی قرار گرفته و شاهد شرایطی بی سابقه که به فروپاشی نزدیک و با یک دوراهی تاریخی مواجه است.

 

وی به دلایل این فروپاشی اشاره کرد و گفت: هرج و مرج داخلی، انتخابات مکرر و شکست در انتخابات، فلج شدن کابینه، قیام همه‌جانبه مردم فلسطین، پیروزی جبهه مقاومت، تبعیض طبقاتی در بین خود، بحران اقتصادی، مهاجرت معکوس که طی دو دهه گذشته یک میلیون صهیونیست سرزمین های اشغالی را ترک کردند، نداشتن عمق استراتژیک، از حیث جمعیت در برابر مسلمانان بسیار کوچک و ضعیف شدند و به حول قوه الهی، شکست همه‌جانبه رژیم صهیونیستی نزدیک و قطعی خواهد بود.

کد خبر 1184360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha