برگزاری نمایشگاه عکس آسیب های اجتماعی در شهرستان خرمدره

به گفته مرادی، نمایشگاه عکس آسیب های اجتماعی با هدف مقابله باتهدیدات نرم ومصون سازی جامعه ازآسیب های اجتماعی، تیرماه امسال در شهرستان خرم دره برگزار خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره از برگزاری نمایشگاه عکس آسیب های اجتماعی با هدف مقابله باتهدیدات نرم ومصون سازی جامعه ازآسیب های اجتماعی در تیر ماه امسال در این شهرستان خبر داد.

 

مهدی مرادی با اشاره به محورهای این جشنواره گفت: این جشنواره در محورهای کودکان کار، تکدی گری، اعتیاد، خانواده های بد سرپرست، بی خانمانی(کارتن خوابی) و حاشیه نشینی خواهد بود .

 

وی اضافه کرد: یکی از رسالت های مهم مراکز فرهنگی و هنری توجه به آسیبهای اجتماعی و راهکارهای مقابله با آن ها است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این زمینه رسالتی مهم را بر عهده دارد که در سال جاری برنامه های متعددی از جمله برگزاری نمایشگاه عکس ، نمایشگاه خوشنویسی و اجرای تئاتر خیابانی خواهیم داشت و امیدواریم در کاهش آسیب های اجتماعی موثر واقع گردد .

 

مرادی تصریح کرد: شرکت در جشنواره برای عموم عکاسان اعم از آماتور و حرفه ای آزاد و رایگان است و هر شخص می تواند تعداد 5 عکس به همراه مشخصات فردی به شماره واتساپ 09014638623 تا 15 تیر ماه ارسال نماید .

 

وی در ادامه افزود: پس از داوری به سه اثر برگزیده جشنواره جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت .

کد خبر 1184410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha