وجود امام رضا (ع) برکتی برای ایران اسلامی است

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی وجود امام رضا (ع) را برکتی برای ایران اسلامی دانست و گفت: وجود امام رضا(ع) و فرزندان ائمه نشانه لطف خداوند به کشور ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «محمدجواد باقری‌ارومی» شب گذشته(جمعه، ۲۰ خرداد) در مراسم جشن ولادت امام رضا (ع) که در روبروی مصلی نماز جمعه برگزار شد،  اظهارکرد: وجود امام رضا(ع) برکتی برای ایران اسلامی است.

 

امام جمعه بندر آستارا افزود: وجود بارگاه نورانی این امام همام و فرزندان ائمه(ع) در کشور، برکت و لطف خداوند نسبت به ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

 

وی با بیان‌اینکه بنا بر فرمایشی از امام رضا (ع) هر کس برای خشنودی و رضایت انسان دیگری گام بردارد و اقدامی بکند، خشنودی و رضایت خداوند را جلب کرده است، تصریح‌کرد: بنابراین بهتر است همواره برای خوشحال کردن انسان و مسلمانی دیگر تلاش کنیم.

 

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به اینکه امروز نیاز جامعه است که به سخنان و آموزه‌های امام رضا(ع) توجه و دقت بیشتری داشته باشد و آن را سرلوحه زندگی خود قرار دهد، گفت: زیارت امام رضا(ع) باید سبک زندگی‌ ما را تغییر دهد و موجب شود این سبک، رنگ و بوی امام رضایی به خود بگیرد.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان شخصیت و ویژگی‌های اخلاقی بارز امام رضا (ع) ایشان را الگوی مردان و زنان جامعه اسلامی در زندگانی امروزی دانست و خاطرنشان‌کرد: الگوبرداری از سیره اهل بیت(ع) سبب رستگاری در این دنیا و آخرت می‌شود.

 

گفتنی است پخش سرود امام رضا (ع)، اجرای سرود سلام فرمانده، مولودی‌خوانی، اهدای هدیه به اسامی رضا و اجرای نمایش طنز از دیگر بخش‌های این جشن در بندر مرزی آستارا بود.

 

کد خبر 1184487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha