عشق به ساحت امام مهربانی ها در فرهنگ زندگی همه ایرانی ها جای گرفته است

بیکی گفت: عشق به ساحت امام مهربانی ها، ولی نعمت ایرانیان، امام رئوف، حضرت ثامن الحج علی بن موسی الرضا(ع) در فرهنگ و زندگی همه ما ایرانی ها جای گرفته است.

«مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: عشق به ساحت امام مهربانی ها، ولی نعمت ایرانیان، امام رئوف، حضرت ثامن الحج علی بن موسی الرضا(ع) در فرهنگ و زندگی همه ما ایرانی ها جای گرفته است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه محبت به اهل بیت(ع) در سیره همه مسلمانان چه شیعه و چه سنی قابل مشاهده است، افزود: کرامت این خاندان به حدی است که هر نیازمندی به در خانه این خانواده مراجعه می کند از چشمه جوشان معرفت و کرامت آنها سیراب می شود.

 

وی ادامه داد: عده ای از دشمنان اهل بیت (ع) فکر می کنند با ساختن فیلم و یا توهین های سخیف می توانند کرامت و بزرگواری امامان شیعه را مخدوش کنند، آنها فکر می کنند که می توانند اما در واقع «يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ»، با دهان که نمی توان تجلی و نورانیت شمس الشموس را خاموش کرد. اما چون بر دل ها و گوش ها و چشم های آنها پرده زده شده، آنها توان فهم و درک ندارند. «خَتَمَ اللَّهُ عَلىٰ قُلوبِهِم وَعَلىٰ سَمعِهِم ۖ وَعَلىٰ أَبصارِهِم غِشاوَةٌ ۖ وَلَهُم عَذابٌ عَظيمٌ».

 

بیکی اظهارداشت: از برکت وجود امام رضا(ع) در ایران بسیاری از گرفتاری های ما مرتفع می شود و روح معصوم آن امام همام باعث می شود که مردم دل های خودشان را دخیل این بارگاه قدسی قرار دهند و به لطافت روحشان همت گمارند.

 

کد خبر 1184866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha