برگزاری دومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی وزارت ارشاد در کاشان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری دومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در کاشان خبر داد.

میثم نمکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: دومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان کاشان برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: این آزمون جامع (آزمون عملی) ،  ۱۸ و ۱۹ خردادماه با حضور ۴۴۰ نفر از هنر آموزان مراکز مهارت به مدت دو روز همزمان با سراسر کشور در کاشان برگزار شد.

 

نمکی ادامه داد: آزمون عملی با حضور ۴۳۵ نفر در رشته های مهارتی گرافیک رایانه، گرافیک سیاه و سفید و رنگی، چاپ دستی، تصویر برداری و مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده در ۵ مرکز راه روشن، شبکه رویش سبز، عروس قلم، مهستان هنرهای زیبا و فن پژوهان رسانه جوان اجرا و آزمون کتبی نیز اواخر خردادماه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان اظهار داشت: طبق تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آزمون جامع استاندارهای مهارتی سالانه طی دو مرحله کتبی و عملی برگزار می‌شود که پس از کسب نمرات لازم در آزمون، گواهینامه مهارت به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.

 

نمکی خاطر نشان کرد: این گواهینامه بیانگر صلاحیت مهارتی فرد بر اساس استانداردهای قید شده برای ارائه به آموزش و پرورش جهت دریافت مدرک تحصیلی دیپلم است./

کد خبر 1184916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha