لزوم بسیج همه امکانات برای فعال تر شدن واحدهای تولیدی خراسان جنوبی

عباس زاده گفت: باید برای رفع موانع و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی استان همه ظرفیت های موجود و امکانات را بکارگیری و بسیج کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علیرضا عباس زاده» ظهر امروز (22 خرداد) در حاشیه بازدید از کارخانه کاشی و سرامیک فرزاد ضمن خداقوت به مدیران و کارگران این واحد بزرگ صنعتی خراسان جنوبی، اظهار کرد: مجموعه صنعتی فرزاد، یکی از بزرگترین، مهمترین و فعال ترین مراکز اقتصادی، تولیدی، اشتغالزایی و سرمایه گذاری در خراسان جنوبی است.

 

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین و مهمترین مراکز اشتغال آفرینی و اقتصادی در خراسان جنوبی مجموعه صنعتی فرزاد است، گفت: هدف از این بازدید آشنایی از نزدیک با ظرفیت های استان در حوزه تولید و اشتغالزایی و سرمایه گذاری است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز هدف اصلی همه ما برای پیشرفت و اعتلای جمهوری اسلامی باید این باشد که در عرصه جنگ اقتصادی که در برابر دشمن داریم بتوانیم مجموعه های اقتصادی را فعال تر کرده و بتوانیم از همه ظرفیت ها برای مقابله با دشمن در این عرصه مهم و اساسی استفاده بکنیم، افزود: کسانی که در عرصه تولید و اشتغالزایی در کشور و استان کار می‌کنند امروز به عنوان سرداران و بزرگان جنگ اقتصادی و این عرصه بسیار با عظمت هستند.

 

عباس زاده اظهارداشت: امروز باید برای رفع موانع و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی استان همه ظرفیت های موجود و امکانات را بکارگیری و بسیج کنیم.

 

وی با بیان اینکه بازدید امروز از واحد صنعتی فرزاد در راستای بررسی مشکلات و مسائل مربوط به واحدهای تولیدی کلان استان صورت گرفت، گفت: صنعتی که امروز بازدید داشتیم، یکی از صنایع پرکاربرد و مهم صنعت ساختمان و مرتبط با حوزه عمرانی و مرتبط با یکی از بزرگترین پروژه های در دست اجرا در کشور یعنی نهضت ملی ساخت مسکن است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه دولت در اجرای نهضت ملی مسکن بسیار مصمم است و سالانه باید یک میلیون مسکن را برای مردم آماده و تحویل مردم بدهد، یادآور شد: سهمیه خراسان جنوبی از 4 میلیون مسکن، 40 هزار واحد مسکونی است.

 

عباس زاده با بیان اینکه یکی از مهمترین مسائلی که باید مورد توجه انبوه سازان باشد، استفاده از تولیدات داخلی و تشویق برای استفاده از تولیدات بومی است، گفت: باید با شناخت ظرفیت های موجود در استان این امکان را به وجود آوریم که اولویت استفاده از محصولات تولید استان و کشور را در دستور کار قرار دهیم.

 

وی افزود: در صنعت ساختمان یکی از مهمترین لوازم و محصولات مورد استفاده کاشی ساختمانی است که به عنوان یکی از محصولاتی که در استان تولید می شود و کیفیت بسیار بالایی دارد و قدرت رقابت پذیری برای صادرات نیز دارد، باید برای مردم و سازندگان مسکن معرفی شود تا از این ظرفیت ها برای ساخت مسکن در استان و کشور استفاده شود که خود کمک به کارآفرینی در کشور است.

 

 

 

 

کد خبر 1185058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha