توانمند سازی عصاره کار بسیج است

سرهنگ خسروی ترویج فرهنگ جهادی را بستر رفع بسیاری از مشکلات دانست و گفت: توانمند سازی عصاره کار بسیج است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ « علی خسروی» امروز درهمایش یک روزه ابلاغ برنامه های سال ۱۴۰۱ سازمان بسیج فرهنگیان استان لرستان با حضور مسئولان کانون های بسیج فرهنگیان استان لرستان و شورای مرکزی سازمان بسیج فرهنگیان و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان برگزار شد خانه معلم برگزار شد، اظهار داشت: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ بسیج وجهاد بستر رفع بسیاری از مشکلات است.

 

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش پیشرفت آموزش و پرورش و ارتقاء مهارت معلمان و دانش‌آموزان و ارتقاء شاخص‌های آموزش و پرورش است.

 

مسئول بسیج فرهنگیان لرستان با بیان اینکه بسیج با تمام ظرفیت به آموزش و پرورش کمک می‌کند، افزود: عصاره کار ما توانمند سازی فرهنگیان در عرصه های مختلف است که فرهنگیانی در تراز انقلاب پرورش دهیم.

 

خسروی با اشاره به اینکه کمک به کارآمدی نظام تعلیم و تربیت و فرهنگ انقلابی جامعه گفت: تعداد ۱۱۴ برنامه بسیج فرهنگیان  در ۱۱ موضوع برای اجرا در مدارس و ادارات آموزش و پرورش در طول سال جاری اجرا می شود.

 

گفتنی است،۳۰ هزار نفر در قالب ۲ هزار و ۵۸۳ گروه جهادی با هدف شناسایی مشکلات مناطق روستایی و رفع محرومیت زدایی در این استان فعالیت می‌کنند.

کد خبر 1185625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha