انتقاد نماینده مردم قزوین در مجلس به گرانی و سرعت اینترنت

سیاهکلی با اشاره به کم فروشی اینترنت در کشور گفت: کسانی که می گویند اینترنت در ایران ارزان است، همین افراد این ثروت خود را از کجا آورده اند، از درآمد اینترنت به دست آورده اند، پس اینترنت ارزان نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «لطف الله سیاهکلی مرادی» در مراسم آغاز عملیات اجرایی نهضت جهادی توسعه فیبر نوری (نجما) در استان قزوین که امروز (سه شنبه ۲۴ خرداد) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: دنیای جدیدی که ما در آن زندگی می کنیم با آمدن تکنولوژی IT و ICT تحولات شگرفی را رقم زده است.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این دنیا همه خدمات در این بستر تعریف می شود و با زیرساختی که فراهم می شود می رویم این دنیا را بیشتر بشناسیم.

 

وی عنوان کرد: تا به امروز قدرت بر پایه مردم و سرزمین تعریف می شد، قدرت با زمان و مکان تغییر می کند و فضای مجازی و دنیای جدید فعالیت انسان را در زمان های بسیار بسیار کوچکتر از ثانیه تعریف کرده و این امر قدرت را افزایش می دهد.

 

سیاهکلی اعلام کرد: در دنیای جدید زمان به حداقل رسیده است ولی حذف نشده است و دنیای جدید فاصله ها را حذف کرده و امروز با قدرت نوظهوری طرف هستیم که باید این قدرت جدید را درک کرد.

 

وی تأکید کرد: این تکنولوژی از لحاظ جنس تولید قدرت، متفاوت است اگر کشوری مسلط بر آی تی و آی سی تی نباشد نمی تواند قدرت برای خود تعریف کند و دنیای جدید دنیای تبدیل تخیل به عمل است و این هنر این دنیای جدید است.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دنیای جدید که ما نگران آن هستیم و برای آن برنامه ریزی می کنیم، دنیای شفاف سازی بوده و دنیایی است که ظلمت را کنار زده و انسان را به سمت مسیر درست هدایت می کند و انسان ها در اتاق های شیشه ای زندگی خواهند کرد و دنیای فوق العاده مدرن است.

 

وی اعلام کرد: ما از مدیرعامل شرکت مخابرات ایران می خواهیم قزوین مرکز مانیتورینگ دوربین های جاده ای شود؛ قزوین بهترین نقطه برای ایجاد شهرک تولید محتوا است و مقدمات در قزوین فراهم شده است و قزوین می تواند مرکز مهم آی تی و آی سی تی در کشور باشد.

 

سیاهکلی با اشاره به کم فروشی اینترنت در کشور خاطر نشان کرد: کسانی که می گویند اینترنت در ایران ارزان است، همین افراد این ثروت خود را از کجا آورده اند، از درآمد اینترنت به دست آورده اند، پس اینترنت ارزان نیست و اتمام سریع بسته های اینترنت و کم فروشی که در این خصوص وجود دارد، درست نیست.

 

وی در پایان با اشاره به نهضت جهادی توسعه فیبر نوری یادآور شد: اتفاقی که در قزوین می افتد کاری ارزشمند است و ان شاالله در کل کشور رخ دهد و مخابرات به جایگاه واقعی خود برگردد و مخابرات حییثیت نظام است که باید اعاده شود.

 

کد خبر 1185761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha