اشتغال زایی برای افراد نیازمند با همت کانون شهید مفتح ملایر

حجت الاسلام داوری گفت: با پیگیری های که از سوی کانون برای افراد جویای کار شده توانستیم با همکاری کمیته امداد برای خانواده های زیر پوشش وام اشتغال زایی بگیرم و در رشته های خیاطی، قالیبافی و کشاورزی اشتغال ایجاد شده است.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت‌‍وگو  با خبرنگار شبستان در ملایرگفت:  کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر یکی از کانون های فعال است که  از سال ۱۳۷۳ تاسیس شده و بیش از 500 نفر عضو فعال دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری  شهید مفتح روستای  کهکدان ملایر با بیان اینکه  علاوه بر برنامه‌های مختلفی  در طول سال در این کانون اجرا شده یکی از اهداف این کانون  همکاری با نهادها برای ایجاد اشتغال برایافراد جویای کار بوده است.

 

 وی تصریح کرد: با پیگیریهایی که از سوی کانون برای افراد جویای کار شده توانستیم با همکاری کمیته امداد برای خانواده های زیر پوشش وام اشتغال زایی بگیرم و  در رشته های خیاطی و قالیبافی اشتغال ایجاد شود.

 

 وی گفت: در این راستا همچنین با رایزنی و همکاری جهاد کشاورزی نیز برگزاری کلاسهای آموزشی کاشت گیاهان کم آب بر از جمله گل محمدی، زعفران و گیاهان  دارویی و پروش قارچ را در این کانون برگزار می‌کنیم.

 

وی گفت:  این کلاس ها با ارائه مدرک خواهد بود که افراد بعد از آموزش می توانند با همکاری جهاد کشاورزی تسهیلات لازم را برای اشتغال زایی خود در این حوزه ها داشته باشند.

 

داوری با بیان اینکه در این راستا نیز تا کنون چند نفر اشتغال زایی داشته ایم افزود: تعدادی از اعضای کانون به پروش قارچ و گل محمدی و گلاب گیری  اشتغال دارند.

کد خبر 1186172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha