مدیران اهتمام ویژه‌ای در جذب اعتبارات داشته باشند

قناعت گفت: مدیران باید اهتمام ویژه‌ای در جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای داشته باشند و کوتاهی در این زمینه بخشودنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» عصر امروز(۲۵خرداد) در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز دشمن به دنبال القای به بن بست رسیدن انقلاب اسلامی است و برای این امر از هیچ تلاشی از جمله بزرگنمایی مشکلات و هدایت برخی از فیلمسازان خاص برای سیاه نمایی دریغ نکردند.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی از خواص استحاله شده و آلوده نیز با دشمن در این زمینه همراهی می کنند، افزود: دشمن با اجرای مدل نظرسنجی گلوله برفی آنلاین به دنبال القای ناامیدی و نارضایتی مردم از نظام اسلامی است.

 

وی تأکید کرد: ملت ایران اسلامی با وجود مشکلات مختلف در حال تحمل جراحی اقتصادی دولت هستند تا کشور از این گردنه سخت عبور کند.

 

قناعت با اشاره به اینکه یکی از وظایف خطیر ما و جوانان شکستن خط حملات و عمق استراتژیک دشمن و بیان حقایق و جهاد تبیین است، تصریح کرد: ایران اسلامی به بن بست نرسیده و همچنان با نشاط و پویایی رو به جلو حرکت می کند و القای بن بست حربه نخ نمای دشمنان انقلاب اسلامی است.

 

استاندار خراسان جنوبی در ادامه به قانون حمایت از آمران امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود: به استناد ماده ۱۶ همین قانون ستاد موظف است که به منظور گسترش مهروفات و زدون منکرات برنامه‌های اجرایی خود را تهیه و پس از تصویب لازم اجراست، می بایست دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای این طرح‌ها با دبیرخانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی ادامه داد: طرح‌های اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان می‌بایست بر مبنای آسیب‌های اجتماعی استان از جمله طلاق، اعتیاد، عفاف و حجاب و تکدی گری و غیر تهیه شود.

 

قناعت با بیان اینکه وظایف دستگاه‌های اجرایی در قانون حجاب و عفاف که به تصویب شورای  عالی انقلاب فرهنگی رسیده، مشخص شده است، افزود: اما متاسفانه بسیاری از این وظایف در دوره گذشته مغفول مانده و انتظار است در این دوره دستگاه‌های اجرایی پای کار بیایند و به وظایف خود عمل کنند.

 

استاندار خراسان جنوبی گفت: در خصوص مدیریت راهبردی افتا هم انتظار می‌رود که دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند و با مدیریت و مقابله با این موضوع جلوی بسیاری از آسیب‌ها را بگیریم.

 

وی در ادامه متذکر شد: دستگاه‌هایی که در خصوص حملات سایبری کوتاهی کنند و موضوعات فنی را در این خصوص جدی نمی‌گیرند، اگر مورد حمله واقع شدند، حتما باید پاسخگو باشند و به عنوان ترک فعل محسوب خواهد شد.

 

قناعت به مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی و حضور معاون اجرایی رئیس جمهوری در استان اشاره کرد و گفت: در سفر دکتر مرتضوی مصوبات سفر رئیس جمهور مورد بررسی مجدد قرار گرفت، انتظار است مدیران پیگیری‌های لازم را برای اجرای مصوبات در دستور کار  قرار دهند و مشکلات احتمالی در روند اجرای مصوبات را از طریق وزارت‌های مربوطه و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری پیگیری کنند.

 

استاندار خراسان جنوبی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته در سفر اخیر معاون اجرایی رئیس جمهور به خراسان جنوبی، هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به اعتبار سفر رئیس جمهور به استان اضافه شد که زمینه ساز توسعه استان خواهد شد.

 

وی تأکید کرد: دستگاه‌های متولی برنامه‌ریزی‌های لازم را برای سفر دوم رئیس جمهوری به استان طی ماه های آینده انجام دهند تا بتوانیم در این دوره از سفر هم مصوبات خوبی را برای توسعه استان بگیریم.

 

قناعت در بخش دیگری از سخنانش گفت: مدیران اهتمام ویژه ای برای جذب اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای در مهلت باقی مانده تا ۳۱ تیرماه امسال را داشته باشند و کوتاهی در این زمینه بخشودنی نیست و جذب این اعتبارات یکی از ملاک های ارزیابی مدیران خواهد بود.

 

به گفته وی با توجه به فصل گرما دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه مصرف برق، استفاده بهینه داشته باشند و الگو را رعایت کنند.

 

کد خبر 1186189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha