آزادی ۱۳۰ زندانی از زندان های استان آذربایجان غربی با حضور خادمان رضوی

احمدزاده گفت: همزمان با دهه کرامت و ایام میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، ۱۳۰ زندانی از زندان های استان آذربایجان غربی با حضور خادمان رضوی به آغوش خانواده خود بازگشتند.

«شاهرخ احمدزاده»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت و ایام میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع)،  ۱۳۰ زندانی از زندان های  استان آذربایجان غربی با حضور خادمان رضوی  به آغوش خانواده خود بازگشتند.

سخنگوی اداره کل زندان‌های آذربایجان غربی افزود: این زندانیان محکومان مالی جرایم غیرعمد بودند که بدلیل عدم توانایی در پرداخت بدهی، گرفتار زندان شده و تحمل حبس می‌کردند.

وی ادامه داد: برای آزادی این تعداد زندانی، علاوه بر گذشت شکات، کمک‌های لازم نیز از سوی ستاد دیه، خیران و آستان قدس رضوی انجام شده است.

احمدزاده گفت: به برکت نظام الهی و اسلامی و برنامه ریزی سیستم نوین زندانبانی در کلیه مناسبت ها و اعیاد در مراکز بازپروری، برنامه های متنوع و متعدد ملی و مذهبی برگزار می شود که در این برنامه ها با کمک خیرین و نیکوکاران و حمایت های مادی و معنوی ستاد دیه کشور آئین آزادسازی زندانیان نیز انجام می گیرد.

کد خبر 1186372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha