مدیران مدارس باید از افراد متعهد و  انقلابی انتخاب شوند

فرماندار شیروان در نشست شورای آموزش و پرورش شیروان گفت: مدیران مدارس باید از افراد متعهد و انقلابی انتخاب شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «دولت اسماعیل زاده» روز شنبه (28 خردادماه) در نشست شورای آموزش و پرورش شیروان با اشاره به اینکه مدیران مدارس باید از افراد انقلابی، صاحب سبک و برنامه انتخاب شوند، اظهارکرد: باید بهترین سازماندهی را برای معلمین و دانش آموزان انجام داد و کتاب های درسی توسط دبیران مربوطه در مدارس تدریس شود.

 

فرماندار شیروان در خصوص علاقه‌مندی دانش آموزان به رشته های هنرستانی عنوان کرد: اداره آموزش و پرورش شیروان باید تدابیری را بیندیشد تا بیشتر دانش آموزان به سمت هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش هدایت شوند.

 

اسماعیل زاده بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان شیروان چندین برنامه محوری مناسبتی ملی و مذهبی در سطح شهرستان اجرا کرده که تاکنون در آموزش و پرورش بی نظیر بوده است.

 

وی از دستگاه تعلیم و تربیت شیروان بابت اجرای یادواره شهید رضایی، همکاری در برگزاری یادواره شهدای ارتش، همایش سلام فرمانده و برگزاری امتحانات تقدیر و تشکر کرد.

 

«فرامرز شجاعی» مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در فصل بهار گفت: در سطح شهرستان شیروان ۱۶ مدرسه به صورت ۱۰۰ درصد هیئت امنایی و با همکاری انجمن اولیاء و مربیان آن آموزشگاه ها اداره می شود.

 

 

کد خبر 1186722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha