حاشیه ای بر سفر رییس جمهور به اصفهان

ضرغامی، صالحی، وزارت بهداشت و حجت الاسلام عبداالهی نژاد خبر و حاشیه های خود را در سفر رییس جمهور به اصفهان، توییت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان،  آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» در بیست و پنجمین سفر استانی خود، پنج شنبه ۲۶ خرداد ماه به استان اصفهان سفر کرد و برخی رویدادها و حاشیه های این سفر، راه خود را به صفحات اجتماعی باز کردند.

وزارت بهداشت در گزارش توییتری خود از جلسه شورای اداری استان اصفهان، خبر از تخصیص بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی فقط برای بیمارستان های امام حسین (ع)، بیمارستان فیض، بیمارستان نایین و بیمارستان ساعی خمینی شهر داده است.

وزارت بهداشت حاشیه های سفر «بهرام عین اللهی» را به عنوان نماینده رییس جمهور در شهرستان های فریدونشهر و بویین میاندشت با انتشار تصاویر دیدار با خانواده شهدا نیز توییت کرده است.

 

«سید میعاد صالحی» معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی  در توییت خود، از امضای  تفاهم نامه ای به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان با فولاد مبارکه اصفهان برای تامین ۲۰ لوکوموتیو خبر داده است.

«سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گوشه ای از صحبت خود  در نشست با روحانیون اصفهان را توییت کرده است.

«احمد عبداللهی نژاد» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، در توییتی سخنان رییس جمهور در استان اصفهان را سرشار از امید، نگاهش به مردم را توحیدی و با کلیدواژه مردم توصیف کرد و در توییت دیگر از انتظار و دغدغه و درخواست مردم از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را رونق اقتصادی از ترویج گردشگری و حفاظت از فرهنگ و اعتقادات کشور نوشت.

/

کد خبر 1186838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha