۱۸۰۰ گلستانی عضو صندوق هنرمندان هستند

فاضلی راد گفت: در حال حاضر یک هزار و ۸۰۰ نفر در استان گلستان عضو صندوق اعتباری هنر هستند

«پریسا فاضلی راد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در حال حاضر یک هزار و ۸۰۰ نفر در استان گلستان عضو صندوق اعتباری هنر هستند که از این تعداد ۸۰۰ نفر از بیمه تامین اجتماعی برخوردارند.

 

نماینده و مسئول صندوق اعتباری هنر استان گلستان افزود: بیمه تامین اجتماعی، تکمیلی، طرح کمک مستمری، طرح تکریم، تسهیلات بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه 2 درصد از خدماتی است که به اعضای این صندوق ارائه می شود.

 

وی اظهارداشت: پرداخت تسهیلات در طرح یادمان به مبلغ 8 میلیون تومان و طرح شمیم با پرداخت 5 میلیون تومان بلاعوض و 30 میلیون تومان 2 درصد  از دیگر حمایت های صندوق اعتباری است.

 

فاضلی ادامه داد: در طرح ازدواج، هنرمندانی که برای اولین بار ازدواج کرده باشند از تسهیلات برخوردار می شوند.

 

وی با بیان اینکه تمامی هنرمندان، نویسنمدگان، روزنامه نگاران و فعالان قرآنی واجد شرایط صندوق اعتباری هنر می توانند از این خدمات بهره مند شوند، گفت: ملاک عضویت آنها استمرار فعالیت و داشتن رزومه سال های اخیر است.

 

مسئول صندوق اعتباری هنر استان گلستان افزود: فعالان قرآنی برای عضویت در این صندوق باید ابتدا در سامانه حمد ثبت نام کنند و پس از تاییدیه معاونت قرآن و عترت می توانند ثبت نام کنند.

 

وی گفت: اهالی رسانه نیز پس از تایید در سامانه جامع رسانه های کشور و ارائه نامه مکتوب معاونت داخلی وزارت ارشاد می توانند عضو صندوق هنر شوند.

 

فاضلی افزود: نویسندگان برای عضویت نیز ابتدا باید در سامانه اهل قلم ثبت نام کنند و نامه مدیرکل خانه کتاب و شناسه کتاب هایشان را باید داشته باشند.

 

مسئول صندوق اعتباری هنر استان گلستان ادامه داد: هنرمندان موسیقی، نمایش، تجسمی و هنرمندان سینمایی باید رزومه ارائه دهند و پس از تایید و تصویب در شورای ارزیابی صندوق اعتباری هنری می توانند معرفی نامه خود را از در صندوق اعتباری هنر بارگذاری کنند.

 

وی گفت: متقاضی پس از تکمیل اطلاعات در صفحه شخصی و پرداخت مبلغ 20 هزار تومان حق عضویت، یک شماره عضویت 8 رقمی را دریافت می کند.

 

کد خبر 1186910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha