کسب رتبه نخست کشوری کانون خدمت رضوی خبر و فضای مجازی استان کرمان/ مشارکت فعالانه خبرگزاری شبستان در انعکاس فعالیت ها

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) استان کرمان از کسب رتبه اول تولید خبر کشور در دهه کرامت و به همت خادمیاران رسانه‌ای امام رضا علیه السلام استان و مشارکت فعالانه خبرگزاری شبستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حامد شجاعی،  با بیان اینکه رسانه‌ها بیشترین نقش را در ترویج فرهنگ رضوی بر عهده دارند؛ از کسب رتبه اول تولید خبر کشور در دهه کرامت و به همت خادمیاران رسانه‌ای امام رضا علیه السلام استان خبر داد.

 

 

 

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) استان کرمان گفت: کانون خادمان رسانه‌ای با استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه و خبرنگاران استان و مشارکت خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در تولید خبر باعث شد استان کرمان به لحاظ کمیت تولید خبر رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است و به لحاظ کیفیت نیز در رتبه های برتر کشور قرار دارد. 

 

 

 

وی افزود: استان کرمان با تولید و انتشار ۱۶۵ خبر و دو گزارش در سایت آستان نیوز توانسته است رتبه اول تولید خبر را کسب کند.

 

 

 

شجاعی اظهار کرد: دهه کرامت امسال با مشارکت خبرگزاری شبستان، گزارش برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در استان کرمان و همچنین مصاحبه این خبرگزاری با مسئولین کانون های تخصصی خدمت رضوی، گزارش عملکرد کانون ها اطلاع رسانی و انعکاس داده شد.

 

 

وی ادامه داد: کانون خادمان رسانه‌ای به این منظور با تشکیل کارگروه «فرهنگ امام رضایی» و با مشارکت سازمان بسیج رسانه استان و خبرگزاری ها،  دونوبت پویش اعتکاف رسانه های رضوی را برای اولین بار در کشور با هدف توسعه و ترویج فرهنگ رضوی از طریق مصاحبه با اصحاب رسانه، هنرمندان، ائمه جمعه، اساتید حوزه و دانشگاه برگزار کرده است.

 

 

 

شجاعی توزیع و بازنشر پوسترها، کلیپ‌ها و نماهنگ ها در فضای مجازی و بازنشر تولیدات محتوایی مختص دهه کرامت در فضای مجازی و برنامه‌های فعال حوزه رسانه و پلتفرم‌هایی مانند ایتا، واتساپ، اینستاگرام، تلگرام  و هماهنگی با صداوسیما مرکز کرمان برای پخش برنامه ها و اخبار دهه کرامت، تولید نماهنگ به سفارش دبیرخانه امور رسانه آستان قدس رضوی توسط خادمیاران کرمان را هم مورد اشاره قرار داد.

 

 

 

وی گفت: ایجاد هماهنگی تیم های مستند ساز فعال و حرفه‌ای عکاس و تصویر بردار  در شهرستان ها برای پوشش برنامه های کاروان زیر سایه خورشید از دیگر  خدماتی است که طی این مدت انجام شده است.

 


 

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) استان کرمان تصریح کرد: اصحاب رسانه استان کرمان اعم از خبرنگار، روزنامه نگار، نویسنده، تصویربردار، صدابردار، تدوین گر و علاقه مند به خدمت به بارگاه منور می توانند در قالب نذر رسانه با کانون خادمان رسانه ای امام رضا همکاری داشته باشند.

 

 

منبع: آستان نیوز

کد خبر 1187186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha