کرونا در دولت سیزدهم، با تدبیرهای وزارت بهداشت تقریبا به صفر رسیده است

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه دولت اقای رئیسی در مبارزه با کرونا رویکرد جهادی داشت که این مسئله بسیار قابل تقدیر است، گفت: کرونا در دولت سیزدهم، با تدبیرهای وزارت بهداشت تقریبا به صفر رسیده است.

قدرت الله حمزه شلمزاری نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به صفر شدن آمار فوتی ها کرونا و اعلام این خبر از سوی دکتر عین الهی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در ۱۲ و ۲۰ خرداد؛ گفت: در دولت  گذشته اثرات منفی بیماری کرونا بر اوضاع اقتصادی؛فرهنگی و اجتماعی جامعه ملموس بود اما دولت آقای رئیسی با برنامه ریزی صحیح،  وضعیت نابسامان کرونا را مدیریت کرد.


وی با بیان اینکه حرکت دولت آقای رئیسی در مبارزه با بیماری کرونا منشأ جهادی داشت، تصریح کرد: کرونا در دولت سیزدهم، با تدبیرهای وزارت بهداشت و درمان تقریبا به صفر رسیده است و این مسئله نشانگر عزم راسخ دولت برای پاسداری از سلامت مردم دارد.


عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ادامه داد: ما در شرایطی در دولت آقای رئیسی تولید کننده و صادر کننده واکسن هستیم که در گذشته ما در حوزه واردات واکسن هم با مشکل روبرو بودیم.


حمزه شلمزاری یادآور شد: تقاضا برای صادرات واکسن کرونا ساخت داخل یکی از دستاوردهای بزرگ دولت رییسی در کنترل بیماری کرونا است.


دکتر عین اللهی وزیر بهداشت روز پنچ شنبه 12 و جمعه ۲۰ خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.

 

کد خبر 1187447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha