افتتاح نخستین کارگاه دانش بنیان در مرکز شماره یک فنی و حرفه ای زاهدان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: نخستین کارگاه دانش بنیان در مرکز یک فنی و حرفه ای استان افتتاح شده است و در رشته فناوری اطلاعات هم یک مرکز داریم.

«جلیل شهریاری» مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: برای کمک به تحقق شعار امسال (سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین) برنامه های مختلفی را در استان پیش بینی کردیم، یکی از این برنامه ها این بود که کارگاه های آموزشی فنی و حرفه ای و کارگاه هایی که در ارتباط با بحث تولید می توانست قرار بگیرد را محیا کردیم و برای شرکت های دانش بنیان میزبان شدیم.

 

شهریاری اظهار کرد: در حال حاضر یک شرکت دانش بنیان در حوزه تولید قطعه و برخی دستگاه های خاص در یکی از کارگاه های تراش فلز خودمان مستقر کردیم که این افراد یک تیم کاری خلاق و نوآور هستند.

 

وی افزود: قطعا هر جوانی برای تولید و نوآوری نیاز به بستر و سرمایه گذاری دارد و ما برای جبران این خلا، این امکانات را فراهم کردیم تا این جوان اعتماد به نفس پیدا کرده و تولید آزمایشی خود را آغاز کند.

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با بیان اینکه نخستین کارگاه دانش بنیان در مرکز یک فنی و حرفه ای استان افتتاح شده است و در رشته فناوری اطلاعات هم یک مرکز داریم گفت: از همه جوانان دانشگاهی مخصوصا در رشته های فنی و یا رشته های برق، مکانیک و الکترونیک، دعوت می کنیم تا از امکانات ما بازدید کرده و در راستای تبدیل ایده خود به محصول از این امکانات و فرصت ها استفاده کنند.

کد خبر 1187770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha