خادمیاران رضوی بیش از ۴ میلیارد ریال به نیازمندان قائم شهری کمک کردند

فاضل زاده گفت: خادمیاران رضوی به مناسبت دهه کرامت مبلغ چهار میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال به نیابت از امام رضا (علیه السلام) به ۵۲۳۱ نیازمند قائم شهری خدمت رسانی کردند.

«محمدصادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح برنامه های خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر ویژه دهه کرامت، اظهار کرد: محرومیت زدایی از وظایف ذاتی خادمان امام رئوف بوده و فعالیت ها حول محور گره گشایی از مشکلات محرومان است.

 

مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر گفت: در خرداد ماه سال جاری برای کمک به جامعه ی هدف، در قالب تهیه و توزیع ۳۷۵ بسته کالای معیشتی و ۴۲۰۰ طعام، ارائه ی خدمات پزشکی و درمانی، ۳۱۶ مورد کمک نقدی و اهداء کارت هدیه، تهیه و اهداء تجهیزات خانگی و تعمیر و بازسازی مسکن، قربانی گوسفتد و توزیع ۲۵۴ بسته گوشت آن، تهیه و اهداء انواع البسه و... به ۵۲۳۱ خانواده ی کم برخوردار مساعدت شد.

 

وی افزود: دهه ی کرامت امسال که با حضور معنوی خادمان رضوی و پرچم گردانی در بیمارستان ها، زندان، محلات محروم و شرکت در جشن مردمی قرین بود، اوج خدمت رسانی در این ماه محسوب می شد و خدمتگزاران امام مهربانی، عزم خود را جذم و خدمات بایسته ای را در راستای محرومیت زدایی ارائه کردند.

 

فاضل زاده، برگزاری ۵۶ مراسم معنوی به مناسبت ها و برنامه های تبلیغی و اجرای طرح تولی، محافل قرآنی، سرکشی و تکریم شش خانواده ی شهید و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا، و همچنین، ۱۷ ساعت آموزش خادمیاران پیرامون نحوه ی انتخاب عرصه ی خدمتی، ثبت گزارش عملکرد و آموزش مجازی در سامانه را از دیگر فعالیت های خادمان آقا امام رضا(ع) قائم شهری دانست.

 

وی یادآورشد: برای انجام این حجم از خدمات در خردادماه، مبلغ چهار میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال، با همیاری خیرین نیک اندیش هزینه و به ۵۲۳۱ خانواده ی مورد نظر کمک شد.

کد خبر 1187856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha