خطری بالاتر از مواد مخدر وجود ندارد

آیت الله عبادی با بیان اینکه جهت مبارزه با مواد مخدر به غربی ها تکیه نکنید، گفت: خطری بالاتر از مواد مخدر وجود ندارد چرا که مواد مخدر به دین، فرهنگ، جامعه و غیره ضربه می زند و خانواده ها و آموزش و پرورش به موضوع مبارزه با مواد مخدر توجه ویژه ای کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز(2 تیر) در دیدار با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اظهار داشت: وقتی که حقوق بشر آمریکایی و غربی را نگاه می کنیم یک زاویه آن مواد مخدر است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه تاکید کرد: وقتی استعمار به کشورهای مسلمان راه پیدا کرد برای از بین بردن جامعه اسلامی دام های مختلف از جمله دخانیات، منکرات و مخدرات پهن کرد و این موضوع منحصر به ایران نیست و غرب همین است.

 

وی ادامه داد: این غربی ها که می خواهند از مواد مخدر در جامعه جلوگیری کنند چرا کاری انجام نداده اند و نکند دنبال سود آن هستند و اینجاست که نمی توان به هیچ نحوی به آنان اعتماد کرد.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه حساسیت به مواد مخدر باید از خانه ها و مدارس ایجاد شود، افزود: البته باید یک قالب موثری این موضوع اجرایی شود و خطری بالاتر از مواد مخدر وجود ندارد چرا که مواد مخدر به دین، فرهنگ، جامعه و ... ضربه می زند و همه چیز از جمله غیرت، دین و وطن پرستی و خداپرستی و مال و جان را از انسان می گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: خانواده ها و آموزش و پرورش به موضوع مبارزه با مواد مخدر توجه ویژه ای داشته باشند و به دیگران و غربی ها نباید تکیه کنیم چرا که پولش را به جیب می زنند و زمینه برای مصرف مواد صنعتی هم فراهم می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ماهیت دشمن در خصوص مواد مخدر را باید نشان دهیم، افزود: جامعه را نسبت به همه منویات پلید دشمن که یکی مواد مخدر است باید حساس کنیم و کار دشمن و غربی ها ایجاد فساد است و باید در این زمینه طرحی راه اندازی شود.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه بر روی مبارزه با مواد مخدر باید اقدام جدی صورت گیرد، ادامه داد: پشت پرده مواد مخدر بسیار خطرناک است و دشمن به دنبال ترویج انواع فساد در جامعه است و کسی که در دام مواد مخدر بیافتد دیگر نمی تواند با دشمن بجنگد چرا که غیرت و دین خود را از دست داده است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی مانع اجرای نقشه های دشمن است، گفت: هیچ کس و هیچ ملتی نتوانسته است مانع غربی ها شود و جمهوری اسلامی سر راه این یاغی ها را گرفته است.

 

وی در ادامه بیان کرد: امروز عدالت خواهی جایگاه انقلاب اسلامی به گونه ای است که مردم کشورهای غربی هم از شعارهای جمهوری اسلامی می گویند و دشمنان برای از بین بردن انقلاب اسلامی تلاش های بسیاری کردند اما شکست خوردند.

 

آیت الله عبادی در پایان عنوان داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی این است که امروز دنیا در حال عوض شدن است و کسانی که آیه یاس می خواندند ببینند که امروز گذر زمان به نفع اسلام است و نسل هشتاد و نودی ها نه تنها در ایران بلکه سایر کشورها عشق به امام زمان(عج) دارند.

 

 

 

کد خبر 1188707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha