رفع تصرف اراضی آبشار طلایی خرم آباد

رازانی، از رفع تصرف اراضی آبشار طلایی خرم آباد خبر داد و گفت: با مسئولانی که با سهل‌انگاری خود زمینه تعرض و تصرف اراضی ملی را فراهم کرده‌اند برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سعید رازانی»، امروز(2تیر)، با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران با اشاره به تصرف غیرقانونی چندین هکتار از اراضی ملی، بستر و حریم رودخانه دره‌گرم در مسیر پارک آبشار طلایی در شهرستان خرم‌آباد، اظهارداشت: با افراد و مسئولانی که در این رابطه با سهل‌انگاری خود زمینه تعرض و تصرف اراضی ملی را فراهم کرده‌اند برخورد می شود.

 

مدیرکل بازرسی لرستان با اشاره به اینکه اراضی ملی، منابع طبیعی و بستر رودخانه‌ها جزء انفال و متعلق به عموم مردم است، تصریح کرد: با این افراد باید با جدیت و بدون هیچ اغماضی با سودجویان اراضی ملی برخورد شود.

 

وی با اشاره به انتشار تصاویر و کلیپ‌های درگیری‌ها و تخریب تصرفات غیرقانونی، در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: علاوه بر ایجاد هزینه برای دولت و هجمه از جانب برخی اشخاص نسبت به دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضا هنگام تخریب مستحدثات، تخریب اراضی ملی زمینه سوءاستفاده شبکه‌های معاند و انجام تبلیغات مغرضانه علیه نظام جمهوری اسلامی را فراهم می‌کند.

 

رازانی حفظ و حراست از منابع طبیعی و اراضی ملی از برنامه‌های اساسی بازرسی کل عنوان کرد و گفت:  دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط با اخذ دستور مقام قضایی، سریع‌تر نسبت به رفع تصرفات غیرمجاز و ایجاد فضای سبز در این منطقه اقدام نمایند.

 

کد خبر 1188754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha