جشنواره تعاونی های برتر لرستان برگزار می شود

جهانی با اشاره به تکمیل ثبت نام تعاون های استان جهت شرکت در جشنواره، افزود: فرآیند تکمیل پرسشنامه ثبت نام جشنواره تعاونی‌های برتر در استان در دست اقدام است.

«علی جهانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اظهار داشت: جشنواره تعاونی های برتر و تجلیل از تعاونگران نمونه استانی و ملی هفت تا ۱۳ شهریور همزمان با هفته تعاون برگزار می شود.

 

وی با اشاره اتمام فرایند ثبت نام تعاونگران استان در جشنواره تعاونی های برتر، افزود: با توجه به اعلام دبیرخانه هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۳/۳۰ الی ۱۴۰۱/۴/۱۵ فرآیند تکمیل درخواست حضور در جشنواره تعاونی‌های برتر در قالب پرسشنامه در سامانه جامع هوشمند بخش تعاون به آدرس https://taavoni.mcls.gov.ir در دسترس شرکت های تعاونی متقاضی ثبت نام در جشنواره تعاونی‌های برتر می‌باشد.

 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطر نشان کرد: مدیران شرکت های تعاونی می بایست با نام کاربری و رمزعبور اختصاصی خود ،وارد سامانه شده و نسبت به تکمیل پرسشنامه ها اقدام نمایند.

 

وی با تاکید بر اینکه این زمان تمدید نخواهد شد تصریح کرد: ضرورت دارد متقاضیان در همان روزهای نخست نسبت به تکمیل پرسشنامه ها اقدام نموده و تقاضای خود را به روزهای پرترافیک پایان مهلت مقرر موکول ننمایند.

 

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان اظهار کرد:  بیش از 2 هزار و 800 تعاونی در لرستان فعال است.

کد خبر 1189414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha