دیدار امام جمعه موقت ورامین با رئیس دادگستری  و دادستان ورامین

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با رئیس دادگستری و دادستان ورامین دیدار و گفتگو کرد و از بخش های مختلف دستگاه قضایی در دادگاه عمومی و انقلاب ورامین بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، پیش از ظهر امروز و همزمان با چهارمین روز از هفته قوه قضائیه امام جمعه موقت ورامین با میرزاخانی رئیس دادگستری ورامین و شمس دادستان ورامین دیدار کرد.


حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در این دیدار گفت:مطالبه گری در راستای کار کارشناسی باید در تمام امور صورت گیرد و لازم است با توجه به قدیمی و فرسوده بودن ساختمان  دادگستری یک مجتمع قضایی مناسب در ورامین در نظر گرفته شود.


وی افزود: اگر چه در بسیاری از حوزه ها پیگیری ها و زحمات خوب بوده است ولی در خصوص معضلات حوزه های فرهنگی و اجتماعی کوتاهی دستگاه ها قابل قبول نیست.


علی اکبر میرزاخانی رئیس دادگستری ورامین نیز در این دیدار با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: تمام سعی دستگاه قضایی ورامین بر رعایت حقوق ارباب رجوع و عدالت محوری در شعب می باشد و امیدواریم مردم عزیز در این راه به مجموعه دادگستری اطمینان کامل داشته باشند.


علیرضا شمس دادستان ورامین در جریان بازدید امام جمعه موقت ورامین از مجموعه دادگاه عموی انقلاب شهرستان ورامین گفت:در رابطه با رسیدگی به پرونده ها کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد و امروز طبق آمار رسمی موجودی پرونده ها از لحاظ کیفیت و کمیت و رضایت مندی مردم در حقوق شهروندی در استان تهران این مجموعه قضایی جزو برترین های استان تهران می باشد.

کد خبر 1189440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha