ثبت رکورد کمترین تعداد بیماران کرونایی بستری در گلستان/ تعداد شهرهای آبی بیشتر شد

گلفیروزی با اشاره به کاهش تعداد بیماران بستری در مرکز درمانی استان گلستان گفت: در حال حاضر ۵۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها تحت درمان هستند.

«سعید گلفیروزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: در هفته‌های اخیر شاهد کاهش نسبی تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان هستیم و رکورد کمترین بیمار بستری از ابتدای شیوع کرونا نیز به ثبت رسیده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر ۵۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان گلستان تحت درمان قرار دارند.

 

وی افزود: از این تعداد ۱۷ بیمار در بخش های آی سی یو تحت مراقبت های ویژه قرار دارند که حال ۶ بیماری که به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند وخیم است.

 

گلفیروزی درباره آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرهای استان گلستان اظهارکرد: در حال حاضر در استان شهر با وضعیت قرمز و نارنجی نداریم و ۱۰ شهرستان در وضعیت آبی و ۴ شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

 

وی اعلام کرد: وضعیت کرونایی شهرستان های گرگان، آزادشهر، بندرگز، آق قلا، رامیان، علی آبادکتول، کلاله، گنبدکاووس، مینودشت و کردکوی آبی و عادی است اما شهرستان‌ های بندرترکمن، مراوه تپه، گالیکش و گمیشان همچنان در وضعیت زرد قرار دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه کاهش این آمارها نباید منجر به عادی انگاری شود، گفت: کرونا همچنان ادامه دارد و احتمال اینکه در آینده با موج‌های دیگری از بیماری مواجه شویم وجود دارد.

 

کد خبر 1189596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha