آمادگی آستان مقدس کاظمین برای برپایی مراسم شهادت جواد الائمه

دبیرخانه استان مقدس کاظمین از هماهنگی کامل همه نهادها و بخش های این آستان برای استقبال از زائران به مناسبت برگزاری مراسم شهادت امام محمد تقی(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبسستان به نقل از الجوادین، دبیرخانه آستان مقدس کاظمین به سفارش دکتر حیدر حسن الشمری، دبیرکل این آستان نشستی را به ریاست مهندس «سعد محمد حسن» و با حضور مدیران بخش ها و شعب و واحدهای آستان مقدس کاظمین برگزار کرد.

در این نشست برنامه های ویژه برای استقبال و پذیرایی از زائران به مناسبت برگزاری شهادت جواد الائمه و برنامه های تدارک دیده شده برای این مناسبت در سطح سازمانی، خدماتی، مهندسی و رسانه ای بررسی شد تا همه نیازها برای برگزاری مراسم شهادت امام جواد(ع) در شهر کاظمیه تامین شود.

 

همچنین در این نشست  درباره سازوکارهای پشتیبانی نهادهای امنیتی و خدماتی که وظایف خود را در قبال زائران انجام می دهند، تبادل نظر شد و نظرات و پیشنهادهای مطرح شده توسط حاضران که از تجربه های قبلی بهره مند بودند، شنیده شد.

در این نشست آمادگی بخش ها، شعب و واحدهای این آستان در همه سطح بررسی شد و همه ماموریت ها برای شروع کار هماهنگی در اجرای فعالیت قبل از لازم الاجرا شدن برنامه خدماتی به اتمام رسید.

 

شرکت کنندگان در این نشست بر توصیه دکتر حیدر حسن الشمری مبنی بر تقویت تلاش ها، هماهنگی بالا، ارتقای همکاری مشترک، تهیه امکانات لازم برای تضمین برپایی مراسم با هماهنگی همه نهادهای خدماتی در شهر کاظمیه تاکید کردند.

کد خبر 1189721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha