اهدای کتاب به دختران نوجوان با حجاب در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

رئیس کمیته امر به معروف و نهی از منکر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: به دختران نوجوان مخاطب جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان که پوشش مناسبی دارند، کتاب اهدا می شود.

«مرتضی نوری» ، گفت: در راستای ترویج عفاف و حجاب به دختران نوجوان مخاطب  بیست و هفتمین جشنواره  بین المللی تئاتر کودک و نوجوان که پوشش مناسبی دارند، کتاب اهدا می شود.

 

رئیس کمیته امر به معروف و نهی از منکر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان ادامه داد: هماهنگی و مکاتبه با ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان و سازمان بسیج ادارات جهت تعامل و همکاری و استفاده از ظرفیت موجود در ستاد و سازمان ، انجام تذکر لسانی به بازدید کنندگان و گروه های شرکت کننده در جشنواره جهت حفظ حجاب اسلامی  از برخی فعالیت های کمیته امر به معروف و نهی از منکر است.

 

رئیس کمیته امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد: در مدت برگزاری جشنواره، 38 نفر از عوامل امر به معروف و نهی از منکر در مکان های اجرای نمایش حضور دارند و در صورت نیاز جهت رعایت شئونات اسلامی تماشاگران را امر به معروف می کنند.

 

وی  بیان کرد: انتظار می‌رود حفظ حجاب و رعایت شئونات اسلامی متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی در جشنواره رعایت شود.

 

وی ادامه داد: هر کدام از مسئولان سالن‌ها باید با اخلاق خوب و خوش، رعایت نظم و سعه‌صدر تلاش کنند اجرای نمایش‌ها به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

 

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با هدف تقویت مهارت، رشد، آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین یکم تا ششم تیرماه به دبیری امیر مشهدی‌عباس با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در کهن‌ شهر همدان برگزار می‌شود

 

 

کد خبر 1189862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha