ترازوی اصناف لرستان تحت نظارت استاندارد

شفایی با بیان اینکه اصناف لرستان تحت نظارت هستند، گفت: برچسب صحت عملکرد به ترازوهای آزمون شده که صحت عملکرد آنها مورد تاييد قرار می گیرد، الصاق می شود.

«علیرضا شفایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: کالا و خدمات شامل استاندارد، با هدف تقویت خدمت رسانی به مردم به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می گیرند.

 

رییس اداره اندازه شناسی اداره کل استاندارد استان لرستان افزود: در سه ماهه اول سال جاری به منظور اطمینان از صحت عملکرد وسایل توزین سبک مورد استفاده در واحدهای صنفی استان، آزمون دوره ای 501 وسیله توزین با استفاده از توان کارشناسی آزمایشگاه همکار انجام شد.

 

وی ادامه داد: برچسب صحت عملکرد به ترازوهای آزمون شده که صحت عملکرد آنها مورد تاييد قرار می گیرد، الصاق می شود و باید در معرض دید عموم قرار گیرد.

 

شفایی افزود: به شهروندان توصیه کرد می شود در هنگام خرید، حتماً به برچسب صحت عملکرد الصاق شده بر روی ترازوها که دارای تاریخ آزمون است، توجه کرده و از مراجعه به مراکزی که ترازوهای آنها فاقد برچسب صحت عملکرد است خودداری کنند.

 

رییس اداره اندازه شناسی اداره کل استاندارد استان لرستان اظهار کرد: عموم مردمی می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق سامانه پیامکی 50001517 و یا  شماره تلفن 33238393 داخلی 110 به اداره کل استاندارد استان لرستان اطلاع دهند.

 

کد خبر 1190613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha