جهاد دستگاه قضایی اجرای عدالت است

امام جمعه شهر نوش آباد گفت: جهاد دستگاه قضایی اجرای عدالت است، نباید اجازه ضایع شدن حق مظلوم داده شود و نباید از شعار عدل علوی عقب نشینی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت‌ الاسلام سید حسین علوی در دیدار با رؤسای دادگستری شهرستان کاشان و آران و بیدگل و جمعی از قضات و مسئولان دستگاه قضائی با گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه آیت‌الله بهشتی و عرض تبریک هفته قوه قضائیه گفت: امروز دستگاه قضا و دادگستری پاسبان آبروی اسلام و حیثیت جمهوری اسلامی است.

 

امام جمعه شهر نوش آباد افزود: جهاد دستگاه قضایی اجرای عدالت است، نباید اجازه ضایع شدن حق مظلوم داده شود و یکی از نکاتی که ضرورت دارد این است که نباید از شعار عدل علوی عقب نشینی شود.

 

حجت الاسلام علوی ادامه داد: مردم به عدالت محوری نیازمند و تشنه آن هستند و دستگاه قضائی فروغ امید مظلومان است و باید طعم شیرین عدالت را بچشند.

 

امام جمعه نوش آباد با اشاره به نقش دستگاه قضایی در اجرای عدالت گفت: توقع مردم از قوه قضائیه این است که عدالت ملموس و حس شود و قوه قضائیه مجازات سخت و سنگینی را برای ظالمین در نظر بگیرد تا مزه ظلم کردن به آنها چشانده شود.

 

شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل و در فاصله سه کیلومتری غرب این شهرستان واقع شده است./

 

 

کد خبر 1190672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha